اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور

اعزام 2 بوکسور قمی به مسابقات جوانان جهان قطعی شد

خبرگزاری فارس: اعزام دو بوکسور قمی به مسابقات جوانان جهان با درخشش در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی بوکس قطعی شد.

اعزام 2 بوکسور قمی به مسابقات جوانان جهان قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گزینش نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان برای حضور در اردوی نهایی آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات جوانان جهان در حالی صورت گرفت که بوکسورهای کشورمان باید در تلاش برای کسب مدال‌ در ارمنستان با حریفان خود از کشورهای مطرح رقابت کنند.

ترکیب نهایی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی مشخص شد که 10 بوکسور برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شدند تا تیم ملی به بهترین شرایط آمادگی دست یابد و در جدال با برترین‌های جهان موجب سربلندی بوکس کشورمان شود.

فدراسیون بوکس 10 بوکسور اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کشور ارمنستان را معرفی کرد و بوکسورهای جوان در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 مسافر این دوره از پیکارها هستند.

در بین نفرات منتخب کادر فنی تیم ملی جوانان محمد مردی در وزن منهای 52 کیلوگرم و احسان خدایاری در وزن منهای 64 کیلوگرم دو نماینده بوکس قم در تیم ملی هستند که مدافع عنوان قهرمانی کشور در سال جاری نیز به شمار می‌روند.

این دو بوکسور ارزنده دو تن از چهار مدال‌آور طلایی بوکس قم در مسابقات جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودند؛ رقابت‌هایی که تیر ماه سال جاری به میزبانی هیئت بوکس استان قم در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و سرانجام تیم قم نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود که قرار است اکبر احدی، مجتبی فرجی، ناصر طالبی و محمود فرج‌زاده به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی ‌کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول