اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام گچساران خبر داد

راه‌اندازی کلاس کانون جوانان پیرو ولایت توسط کمیته امداد گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از راه‌اندازی دو کلاس کانون جوانان پیرو ولایت ویژه دختران زیر پوشش این کمیته خبر داد.

راه‌اندازی کلاس کانون جوانان پیرو ولایت توسط کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای ‌کمک به محرومان و نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی و مادی اقشار ضعیف راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته به اقشار نیازمند خدمات متنوعی ارائه می‌دهد، افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک‌های مادی و نقدی به خانوارهای زیر پوشش، پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله خدمات ارائه‌دهنده این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران یادآور شد: تعداد 460 دانش‌آموز و 450 دانشجو زیر پوشش این کمیته هستند که در طول سال هزینه‌های تحصیلی آنان توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

راه‌اندازی دو کلاس کانون جوانان پیرو ولایت ویژه دختران

فروزنده ادامه داد: شهریه هر ترم 200 دانشجوی پیام‌‌نور به صورت رایگان و شهریه مابقی دانشجویان در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب تا سقف 3 و 5 میلیون ریال توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: دانشجویان ممتاز در پایان هر دو ترم تحصیلی مورد تشویق قرار می‌گیرند و به هر کدام از آنان یک دستگاه لپ‌تاپ اهدا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران همچنین از پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان زیر پوشش این کمیته خبر داد و افزود: هزینه‌های نوشت‌افزار و پوشاک کلیه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد توسط این نهاد پرداخت می‌شود و دانش‌آموزان زیر پوشش این کمیته دغدغه‌ای در زمینه تأمین هزینه‌های تحصیلی خود ندارند.

فروزنده با اشاره به اینکه به هر دانش‌آموز مبلغ 500 هزار ریال هزینه‌های فرهنگی و آموزشی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان ممتاز در هر مقطع مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: حدود 40 نفر دانش‌آموز واجد شرایط نیازمند و یتیم در مجتمع فرهنگی و هنری این نهاد به صورت رایگان از خدمات متنوع آن بهره می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از راه‌اندازی دو کلاس کانون جوانان پیرو ولایت ویژه دختران زیر پوشش این کمیته خبر داد و افزود: 60 دختر زیر پوشش این نهاد و با حمایت ویژه آن از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و فنی حرفه‌ای این کانون‌ها بهره می‌گیرند.

فروزنده عنوان کرد: هدف کمیته امداد امام خدمات‌رسانی به بهترین شکل به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و تلاش می‌کند که مشکلات و نیازهای اقشار ضعیف را برطرف کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول