اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

پهلوگیری سالانه بیش از 1000 کشتی در پایانه‌های نفتی ایران بدون حادثه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به طور متوسط بیش از یک‌هزار کشتی در سال در پایانه‌های نفتی ایران پهلو می‌گیرند اما هیچ حادثه‌ای که منابع انسانی و تاسیسات ملی کشور را با خطر مواجه کند، رخ نداده است.

پهلوگیری سالانه بیش از 1000 کشتی در پایانه‌های نفتی ایران بدون حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پایانه‌های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در گردهمایی سالانه ایمنی و آتش‌نشانی که مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و رؤسای واحدهای HSE شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت در آن حضور داشتند، اظهار داشت: با وجودی که صددرصد سوآپ و میعانات گازی و بیش از 90 درصد نفت خام کشور از مناطق عملیاتی این شرکت انجام می‌شود اما هیچ حادثه‌ای که منابع انسانی و تاسیسات ملی کشور را با خطر مواجه کند، رخ نداده که نشان‌دهنده تلاش کارکنان این شرکت در استقرار نظام HSE در این شرکت است.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در چهار فصل سال حدود 2 هزار عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌ها را عهده‌دار است که خوشبختانه در اجرای این ماموریت سالی بدون حادثه را پشت سر گذاشته است.

موسوی با تاکید بر اهمیت این امر افزود: شرکت پایانه‌ها ضمن انجام عملیات بارگیری در شرایط بد آب و هوایی و دریای مواج  تعداد حوادث ناشی از بدی آب و هوا را طی  چند سال گذشته به صفر رسانده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این شرکت ماموریت صددرصد صادرات میعانات گازی را در پایانه عسلویه از طریق دو SPM عهده‌دار است که تاکنون که بیش از هزار فزوند تانکر با ظرفیت‌های متفاوت نیز در آنجا پهلو گرفته است بدون خطر و در فضایی سخت اما بدون حادثه این دوران نیز طی شده است.

بر اساس این گزارش پس از برگزاری جلسه بازنگری برای تمدید گواهینامه IMS,HSE-MS در ادارات ستادی و مناطق عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران این گواهینامه در سال 1391 برای چندمین سال تمدید شد که حاکی از HSE بالا در این شرکت است.

همچنین شرکت پایانه‌های نفتی ایران به دلیل ارتقاء شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، افزایش شاخص آموزش به کارکنان، تعدد تمرینات و مانورها، افزایش تعداد بازرسی‌های پیشگیرانه از حوادث در شمار  شرکت‌های برتر در زمینه HSE در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول