اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین مدال‌آوران المپیک

قهرمان قمی آسیا و جهان به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر قمی مدافع عنوان قهرمانی جهان و آسیا برای حضور در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به اردو دعوت شد.

قهرمان قمی آسیا و جهان به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن و همچنین رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان نفرات شاخص این رشته را به جدیدترین اردوی تیم ملی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی سال 2013 دعوت کرد.

این نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان برای حضور در میادین مهم برون‌مرزی سال 2013 است که از روز هشتم آبان ماه آغاز شده و ملی‌پوشان به مدت دو هفته تمرین خواهند کرد.

برای این منظور 36 فرنگی‌کار به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت شدند که در بین آنها نام‌ «هادی علیزاده‌پورنیا» کشتی‌گیر شایسته قمی که در پیکارهای قهرمانی آسیا، قهرمانی دانشجویان جهان، جام جهانی کشتی فرنگی و جام بین‌المللی آزوماش اوکراین چهره درخشانی بود به چشم می‌خورد.

علیزاده در اردوی تیم کشتی فرنگی کشورمان که در روزهای هشتم تا بیست و پنجم آبان ماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد، در وزن 74 کیلوگرم در کنار مدعیان مطرح دعوت شده به این اردو باید برای به دست آوردن دوبند تیم ملی تلاش کند.

در وزن 74 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در راه حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا، فرشاد علیزاده از تهران، محسن قاسمی از استان لرستان، کمال محمدعلیزاده از استان فارس، محسن مهدی‌زاده از توابع تهران و کشتی‌گیری از استان کردستان رقبای‌‌ هادی علیزاده‌پورنیا کشتی‌گیر پرافتخار و سرشناس قمی هستند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در حالی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم تشکیل می‌شود که رقابت‌های قهرمانی آسیا ماه‌های پایانی سال جاری برگزار می‌شود و علاوه بر این ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان باید در چندین تورنمنت بین‌المللی از جمله رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام قم حضور یابند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول