اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در منزل‌ هادی علیزاده

نماینده قم از قهرمان کشتی آسیا و جهان تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با عید سعید قربان از کشتی‌گیر قمی عضو تیم ملی کشور در مسابقات جهانی و آسیایی تقدیر کرد.

نماینده قم از قهرمان کشتی آسیا و جهان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هم‌زمان با عید سعید و فرخنده قربان از ‌هادی علیزاده‌پورنیا کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار قمی که همراه با تیم ملی کشتی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشورمان موفق به کسب مقام‌های متعدد آسیایی، جهانی و بین‌المللی شده است، با حضور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان هیئت کشتی تجلیل شد.

در این دیدار صمیمی احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک موفقیت‌های پر تعداد این کشتی‌گیر ارزنده به خانواده علیزاده‌پورنیا قهرمان ارزنده ورزش قم، درخشش این ورزشکار را ارج نهاد و کسب مدال‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی رشته کشتی فرنگی توسط علیزاده را مایه مباهات برشمرد.

وی موفقیت هادی علیزاده پورنیا در میادین برون مرزی کشتی فرنگی را نشان از توانمندی کشتی استان قم و همچنین سعی و تلاش خستگی‌ناپذیر این قهرمان ارزنده عنوان کرد و اظهار داشت: موفقیت در عرصه جهانی در رقابت‌ با کشورهای مطرح این رشته بیانگر لیاقت فراوان جوانان شایسته ایران اسلامی و قهرمان خوش‌نام ورزش کشتی قم است و مجمع نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی موفقیت ارزنده شما را قابل تقدیر و ستایش می‌داند.

این تجلیل در حالی صورت گرفت که عضو تیم ملی کشتی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشورمان از جمع ورزشکاران توانمند قمی از سال 2010 تاکنون در پنج میدان بزرگ جهانی، آسیایی و بین‌المللی در رقابت‌های مختلف موفق به کسب مقام‌های ارزشمندی شده است.

علیزاده در آخرین موفقیت خود همراه با تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان حضور داشت و در رقابت‌های جهانی دانشجویان که در کورتین فنلاند برگزار شد، در مجموع عملکرد بسیار خوب و خیره‌کننده‌ای داشت و در حالی مسابقات پایان یافت که علیزاده در وزن 74 کیلوگرم با کسب برتری مقابل رقبای مطرح خود با شایستگی به دیدار نهایی رسید.

کشتی‌گیر ارزنده قمی با کسب برتری در جدال نزدیک و نفس‌گیر برابر حریفی از روسیه موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات جهانی کشتی دانشجویان شد تا شانس خود را برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها آزمایش کند که در این راه نیز موفق بود و در نهایت با عبور از سد رقیب آمریکایی به مدال طلا و عنوان قهرمانی پیکارهای دانشجویان جهان دست یافت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول