اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

سهم تعهدات اشتغال آذربایجان‌شرقی 121 هزار نفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: سهم تعهدات اشتغال استان 121 هزار نفر در سال‌‌جاری بوده که 50 درصد آن تاکنون تحقق یافته است.

سهم تعهدات اشتغال آذربایجان‌شرقی 121 هزار نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس  از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان کلیبر کار و رفاه مردم را در گرو روح تعاون در جامعه خواند.

وی افزود: سهم تعهدات اشتغال استان 121 هزار نفر در سال‌جاری بوده که 50 درصد آن تا به حال تحقق یافته است.

فاتح افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عمدتاً در نیمه دوم سال و نهایتاً در سه ماه آخر سال میزان اشتغال بیشتر تحقق می‌یابد که با تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده بیشتر از سهم اشتغال استان ایجاد خواهد شد.

وی محورهای اشتغال استان را تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی و موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان اعلام کرد.

فاتح ظرفیت‌های اشتغال‌زایی استان را کشاورزی، صنعت و مسکن اعلام کرد و گفت: بیشترین اشتغال در بخش مسکن و کشاورزی تحقق یافته است.

وی اعتبار سال 91 شهرستان کلیبر در بخش مشاغل خانگی را 8 هزار و 897 میلیون ریال اعلام و به بانک‌ها ابلاغ کرد نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 11 حوزه از وسیع‌ترین حوزه خدمت‌رسانی در کشور محسوب می‌شود، افزود: ما بر اساس وظیفه و رسالت خود در استان با حضور در شهرستان‌ها و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته به دنبال اثربخشی و تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه هستیم.

فاتح رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از دیگر برنامه‌های خود در حضور در شهرستان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در بازدیدهای دوره‌ای از شهرستان‌ها، دیدار با مدیران شهرستان‌ها و نمایندگان پرتلاش و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اخذ نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند ائمه جمعه و جماعات برنامه‌هایی را برای تحقق اهداف یاد شده و تدوین و راهکارهای عمل در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعهدات ما بر اساس مزیت‌های منطقه مشخص شده و عدد 25 از سوی مقام معظم رهبری در طول برنامه پنجم از اهداف راهبردی ما در حوزه اشتغال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به تکالیف تمام خادمان نظام در جهاد بزرگ اقتصادی تصریح کرد: امروز نیازمند به تلاش و همت شبانه‌روزی در تمام حوزه‌ها هستیم تا بتوانیم عزت و عظمت این انقلاب را در جهان نگه داریم.

فاتح اقدامات به عمل آمده در شهرستان کلیبر را در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری خوب توصیف کرده و آن را نشأت گرفته از افق روشن و آینده درخشان این منطقه خواند.

وی ورود اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد را ضروری خواند و خواستار توجه و اهتمام جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تمام حوزه‌ها شد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول