اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی در جنگ تحمیلی ایفاء کردند

خبرگزاری فارس: معاون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و معلمان در جنگ تحمیلی گفت: نقش آنها در جبهه‌های جنگ تحمیلی بسیار بارز و تاثیرگذار بوده است.

دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی در جنگ تحمیلی ایفاء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یدالله صدرمحمدی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان علامه امینی زنجان برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده، ضمن اشاره به نحوه حضور وی در جبهه اظهار داشت: فهمیده به نحوی عمل کرد که امام راحل وی را به عنوان فرمانده خود معرفی کرد.

وی با بیان اینکه فهمیده تنها شهید کم سن و سال جنگ تحمیلی نبوده است، افزود: رضا سلیمانی هم از شهدای زنجان است که در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده است.

صدرمحمدی با اشاره به اینکه دشمن با حمایت استکبار و با یک برنامه حساب شده، جنگ تحمیلی را بر ضد ایران آغاز کرده بود، ادامه داد: این جنگ با حمایت استکبار و همچنین دلارهای نفتی از رژیم بعث عراق آغاز و ادامه یافت.

وی بر نقش امام خمینی(ره) در اداره جنگ تاکید کرد و گفت: امام راحل با رهبری و مدیریت بی‌نظیر خود در واقع برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

معاون سپاه انصارالمهدی استان زنجان تاکید کرد: مردم مسلمان ایران هم با اطاعت از امام نقش خود را در دفاع از میهن به خوبی ایفاء کردند.

وی به مشکلات موجود در کشور در آغاز پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: همه باید مستحضر باشند که آرامش موجود در کشور به سادگی به دست نیامده است.

صدرمحمدی با بیان اینکه ایران در اوایل پیروزی انقلاب در چند جبهه درگیر جنگ شده بود، اضافه کرد: منافقان در داخل به عنوان ستون پنجم دشمن عمل می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ هنوز به پایان نرسیده است، ادامه داد: دشمن با شیوه جدیدی وارد جنگ شده که خطرناک‌تر از جنگ رو در رو است.

معاون سپاه انصارالمهدی استان زنجان دلیل سخت بودن جنگ فعلی را رسوخ ابزارهای آن به خانه‌ها دانست و تصریح کرد: مقابله و شیوه برخورد در این جنگ نیاز به هوشیاری خاص دارد.

وی بسیجی عمل کردن را یکی از راه‌های مقابله با دشمن در جنگ آغاز شده اعلام کرد و ادامه داد: ایجاد تفرقه از راهبردهای دشمن برای پیروزی در جنگ پیشرو است.

صدرمحمدی با بیان اینکه تحریم یکی از برنامه‌های دشمن برای به شکست کشاندن انقلاب ایران است، اضافه کرد: این تحریم از آغاز انقلاب وجود داشته و گام به گام پیش آمده است.

وی بر لزوم تبیین اقتصاد مقاومتی برای مردم تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تجربیات گذشته مشکلات موجود را مدیریت کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول