اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

هدف از جنگ تحمیلی ساقط کردن نظام دینی در ایران بود

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هدف نخست استکبار در جنگ تحمیلی ساقط کردن نظام دینی در ایران بود.

هدف از جنگ تحمیلی ساقط کردن نظام دینی در ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسمی که در نمایشگاه یاد یاران برپا شده بود، اظهار کرد: دشمنان با دو هدف جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران آغاز کردند.

وی افزود: صدام چند روز پیش از آغاز جنگ در مصاحبه خبری با رسانه‌های بین‌المللی، توافق‌نامه الجزایر را پاره کرد در حالیکه لباس نظامی پوشیده بود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به هدف نخست دشمنان در جنگ یعنی ساقط کردن نظام دینی ایران گفت: آنها در مرحله بعد قصد داشتند ایران را تجزیه کنند به همین دلیل بحث جدایی‌طلبی کردستان و دیگر استان‌ها را مطرح کردند.

وی ادامه داد: مباحث مربوط به شرق و غرب کشور و درگیری‌های ترکمن‌صحرا و قضایای خلق مسلمان و پان ترکیسم در کنار مسئله کردستان از جمله راهکارهای دشمنان علیه ملت ایران در آن زمان محسوب می‌شد.

ذوالنور با بیان اینکه دشمنان ایران بویی از انسانیت نبرده بودند، ابراز کرد: در کردستان برخی اسرا را داخل بتون می‌گذاشتند یا اینکه بدن آنها را به میخ می‌کشیدند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران را ام‌القرای جهان اسلام و الگوی بیداری اسلامی دانست و افزود: این امر به واسطه ایمان، معنویت، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی و توسل به اهل بیت (ع) حاصل شده است.

وی با بیان اینکه جنگ ملت ایران با دشمنان به پایان نرسیده است گفت: امروز استکبار جهانی به وسیله جنگ سایبری و شبکه‌های ماهواره‌ای به نبرد با مسلمانان و مردم ایران برخاسته و تعداد این شبکه‌ها نیز روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

ذوالنور خاطر نشان کرد: آرامش و امنیت امروز به برکت خون شهداست بنابراین رسالت ما در حال حاضر بسیار سنگین بوده و باید مراقبت زیادی به منظور پایمال نشدن خون آن بزرگواران داشته باشیم.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عشق به ولایت را رمز پیروزی رزمندگان اسلام دانست و بیان داشت: در وصیت‌نامه شهدا مطالبی وجود دارد که مطالعه آنها نشان‌دهنده ولایت‌مداری این شهداست.

وی اضافه کرد: عشق به اباعبدالله (ع) و سایر اهل بیت (ع) عامل پیروزی ملت ایران و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود در حالیکه در آن زمان تحریم‌های اقتصادی نیز بر ما تحمیل می‌شد.

ذوالنور با بیان اینکه جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی تنها با یک کشور روبه‌رو نبود افزود: در واقع می‌توان گفت عقبه‌ای از کشورهای جهان پشت سر عراق قرار داشتند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول