اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

الگوپذیری دانش‌آموزان از شهید فهمیده مسیر توسعه کشور را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: الگوپذیری دانش‌آموزان از شهید فهمیده مسیر توسعه کشور را هموار می‌کند.

الگوپذیری دانش‌آموزان از شهید فهمیده مسیر توسعه کشور را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نهاد‌های مهم جامعه از حیث جمعیت بالای مربی و متربی محسوب می‌شود و از همین رو فعالیت‌های این نهاد از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و می‌تواند تمام فعالیت‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه مباحث و فعالیت‌های فرهنگی یکی از اهداف اساسی است که دولت در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن داشته و در همین راستا شاهد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر کشور بوده‌ایم.

دهقائدی با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در مدارس بیان کرد: توسعه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح مدارس شهرستان دشتستان از مسائلی است که همواره مورد تاکید بوده و آموزش و پرورش باید در این مسیر گام بردارد.

وی اضافه کرد: گسترش فعالیت‌ها و امور فرهنگی و مذهبی در مدارس و فضاهای آموزشی در ایجاد فضای معنوی و دینی در این اماکن تاثیر بسزایی دارد و باید حرکات نو و پویایی در این زمینه صورت پذیرد.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن هفته دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت: روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود و باید از این ایام برای ترویج فرهنگ شهادت در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان متذکر شد: مدیران مدارس باید تمام توان و ظرفیت خود را برای برگزاری برنامه‌های باشکوه و در شأن فضای فرهنگی شهرستان دشتستان در این ایام به کار گیرند.

دهقائدی اذعان کرد: امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید فهمیده در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در این نشست بر برنامه‌ریزی هر چه بیشتر مدیران مدارس برای حضور هر چه باشکوه‌تر دانش‌آموزان در آیین‌های مذهبی دهه غدیر و دعای عرفه تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول