اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

50 درصد جنگ تحمیلی بر دوش بسیجیان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: 50 درصد از جنگ تحمیلی بر دوش بسیج بود و بسیجیان با دلاورمردی‎های خود حماسه‎ای آفریدند که در تاریخ ایران و انقلاب جاودانه خواهد ماند.

50 درصد جنگ تحمیلی بر دوش بسیجیان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و مدیران بسیج بخش کاکی اظهار داشت: وقتی صحبت از بسیج می‎شود اولین چیزی که به ذهن می‌آید بخش نظامی آن است، در حالی که بعد فرهنگی آن مهم‎تر و غالب‎تر است.

امام جمعه کاکی با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدا افزود: بسیج یعنی ممکن ساختن ناممکن‎ها و بر اساس همین تعریف بود که وقتی در زمان جنگ بنی صدر گفت که باید تسلیم شویم و با آمریکا کنار بیاییم، بسیجیان گفتند که نمی‌گذاریم حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست بدهیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: 50 درصد از جنگ در مقابله با دشمنان بر دوش بسیج بود و بسیجیان با دلاورمردی‎های خود حماسه‎ای آفریدند که در تاریخ ایران و انقلاب جاودانه خواهد ماند.

محمدی اضافه کرد: امروز نیز بسیج با پیشتاز بودن در عرصه‎های فرهنگی بویژه در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نفوذ به دشمنان را نمی‎دهند و با حضوری همه جانبه در همه عرصه‎ها راه را بر دشمنان بسته‎اند.

وی با تجلیل از رشادت‌های بسیجیان در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهدای بسیجی همچون شهید علم الهدی که یک دانشجوی بسیجی بود برای همیشه در اذهان باقی خواهند ماند.

امام جمعه کاکی درباره این شهید بزرگوار افزود: شهید علم‌الهدی را از روی قرآنش شناسایی کردند چرا که آنقدر تانک‎های دشمن روی پیکر آن بزرگوار گردیده بودند که قابل شناسایی نبود.

وی با اشاره به شخصیت روحانی بسیجی مرحوم حضرت آیت‌الله میرزا جواد آقای تهرانی (ره) گفت: این عالم ربانی در یکی از عملیات‎ها به نیت 14 معصوم 14 تیر شلیک کردند که به عنایت امام زمان (عج) به گزارش دیدبانی هر 14 تیر به هدف خورد.

وی افزود: باید قدر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‎ای (مدظله العالی) را بدانیم و نیروهایی تربیت کنیم که بسیجی، عاشق و ولایی باشند.

امام جمعه کاکی نقش بسیجیان در طول انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از نام بسیج در هراس است زیرا به این پی برده است که بسیج لشکر مخلص خداست و از هیچ چیز در دنیا باکی ندارد.

محمدی گفت: بسیجیان نه تنها افتخار نظام هستند بلکه بسیج و بسیجی افتخار جهان اسلام است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول