اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

دانش‌آموزان بسیجی از شهید فهمیده الگو‌ بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی از دانش‌آموزان خواست تا این شهید والا‌مقام را الگوی خود قرار دهند.

دانش‌آموزان بسیجی از شهید فهمیده الگو‌ بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی تصریح کرد: نام شهید حسین فهمیده همچون خورشیدی در تارک تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی با تاکید بر اینکه آرمان‌های شهید فهمیده در بین دانش‌آموزان همواره زنده است، افزود: دانش‌آموزان بسیجی و نوجوانان برای دفاع از کیان اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه با الگوگیری از شهید فهمیده آماده هستند.

امام جمعه بجنورد، رسالت و وظیفه اصلی دانش‌آموزان را تلاش همه‌جانبه برای کسب علم و دانش برشمرد و گفت: امروز دانش‌آموزان در المپیادهای علمی جهان در رشته‌های مختلف افتخارآفرین هستند.

وی حضور دانش‌آموزان بسیجی و تلاش علمی این قشر را موجب نهادینه شدن و آشنایی بیشتر سایر نوجوانان با روحیه و اندیشه بسیجی در فضای علمی کشور خواند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بسیج کارنامه بسیار درخشانی در دفاع از اسلام، قرآن، ملت و کیان اسلامی دارد و امروز دانش‌آموزان بسیجی باید با تلاش و افتخار‌آفرینی برگ‌های زرین دیگری به این کارنامه اضافه کنند.

وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای آشنایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان با فرهنگ و تفکر بسیجی است و مسئولان باید در این زمینه بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

یعقوبی تشکیل ارتش 20 میلیونی را از آرمان‌ها و اهداف امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد که برای تحقق آن باید تلاش کرد.

وی همچنین با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت تصریح کرد: در دوران غدیر زندگی می‌کنیم، پیام کشور ما پیام غدیر است و اگر در مسیر ولایت حرکت نکرده و ولایت را اطاعت نکنیم، دشمن جنگ را تکرار خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد نعمت ولایت را از نعمات الهی به مردم نظام اسلامی خواند و گفت: ما یک گوهر گرانقدر داریم که دنیا ندارد؛ از این رو لازم است با بصیرت و هوشیاری در راه ولایت ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش فارس، در این دیدار فرمانده نیروی مقاومت سپاه بجنورد و شماری از مسئولان شرکت داشتند.

هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نام گرفته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول