اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان منتقل شود.

ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای چایپاره که در محل مجتمع فرهنگی هنری چایپاره برگزار شد، با اشاره به تحمیل جنگ خانمان‌سوز رژیم بعثی عراق با پشتیبانی استکبار جهانی علیه کشورمان، اظهار داشت: در حالی که ملت ما که تازه انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بود و هنوز از مصائب دشمنان داخلی و گروهک‌ها رهایی نیافته بود، صدام بعثی به خاک میهن ما تجاوز کرد و باعث مشکلات بسیاری برای انقلاب نوپای ما شد.

وی با بیان اینکه ملت ما هیچ وقت در دوران جنگ تحمیلی، تزلزلی به خود راه نداد، افزود: چون هدف ملت ما دفاع از اسلام ناب محمدی و دفاع از دین خدا بود، شاهد امدادهای غیبی بسیاری نیز در طول این دوران بودیم و می‌دیدیم که چگونه امدادهای غیبی به کمک رزمندگان اسلام می‌آمدند.

ابراهیمی انتقال ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان را متذکر شد و تصریح کرد: دشمنان، امروز جنگ فرهنگی و عقیدتی سختی را علیه جوانان کشورمان به راه انداخته‌اند که یکی از راه‌های مقابله با این تهاجم‌ها آشنا کردن جوانان، با آرمان‌ها و ارزش‌های والایی است که شهدا به خاطر آنان جان عزیز خویش را فدا کردند.

امام جمعه چایپاره با بیان اینکه جنگ دشمنان با ما هنوز به پایان نرسیده و ادامه دارد، گفت: جنگ امروز دشمن با ما جنگ فرهنگی و جنگ عقیده است، وظیفه همه ماست با هوشیاری کامل، اتحاد و پیروی از ولایت در مقابل همه دشمنان ایستادگی کنیم زیرا پیروزی نهایی از آن مومنان و مسلمانان است.

در پایان این همایش با اهدای جوایزی از چند تن از خانواده‌های شهدای چایپاره تجلیل شد.

گفتنی است شهرستان چایپاره تاکنون بیش از 103 شهید سرافراز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول