اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورود صنایع به ورزش مشکلات مالی این بخش را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اختصاص بخشی از درآمد صنایع روی استان زنجان به ورزش گفت: تخصیص این منابع بخشی از مشکلات ورزش را حل می‌کند.

ورود صنایع به ورزش مشکلات مالی این بخش را حل می‌کند

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به محدودیت‌های منابع مالی در ورزش استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: محدودیت اعتبار یکی از دغدغه‌های ورزش است.

وی با ابراز امیدواری برای گشایش اعتبارات در ورزش تصریح کرد: با وجود همه محدودیت‌های اعتباری، فعالیت‌های ورزشی استان زنجان رو به رشد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به اقدامات انجام شده برای تخصیص درصدی از منافع صنایع روی استان زنجان به فعالیت‌های ورزشی اشاره و اضافه کرد: براساس این برنامه‌ریزی صنایع روی استان مبلغی را در اختیار ورزش قرار می‌دهند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مبلغ در نظر گرفته شده توسط صنایع‌ روی به امر ورزش گفت: برآوردهای اولیه حکایت از اختصاص 2 تا 3 میلیارد تومان به ورزش است.

رحمانی ضمن قابل توجه خواندن رقم پیش‌بینی شده برای ورزش استان زنجان از طرف صنایع روی تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ بخشی از مشکلات ورزش استان زنجان حل می‌شود.

وی اضافه کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای ورزش استان زنجان صرف ورزش‌های قهرمانی و همگانی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نحوه هزینه شدن مبلغ در نظر گرفته شده برای ورزش را یکی از دغدغه‌ها عنوان و ادامه داد: برای رفع این دغدغه این مبلغ به صورت هیئت امنایی هزینه می‌شود.

وی برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال و کاراته را از جمله برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد و افزود: مقدمات برگزاری این دو انتخابات در حال انجام است.

رحمانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد به دور سوم کشیده شدن مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: این نشانه آزادی در این انتخابات است.

وی اضافه کرد: از فدراسیون در مورد برگزاری انتخابات هیئت بدمینتون استعلام شده است که انتخابات آینده با دو نفر برگزار شود یا اینکه باید ثبت نام صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از واگذاری تیم پارسه (پرشیان) به بخش خصوصی خبر داد و افزود: این تیم در حال حاضر در لیگ دسته سه بازی می‌کند و خسارت‌های وارد شده توسط مالک قبلی از طریق فدراسیون در حال پیگیری است.

شایان ذکر است، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان زنجان تاکنون دو بار برگزار شده و نتوانسته است رئیس هیئت را انتخاب کند.

در انتخابات برگزار شده نخست، اکثر رای‌ها سفید بود و مرتضی ولی‌دروی نتوانست رئیس شود.

در انتخابات دوم، ولی‌دروی در رقابت با رقیب قدرتمندی به نام سجاد نباتچیان که رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان است، در دو دور رای‌گیری با رقیب مساوی و برگزاری انتخابات به بعد موکول شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول