اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

ورزشکاران سوادکوه 125 مقام برتر کسب کردند

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه از کسب 125 مقام برتر ورزشکاران سوادکوه در 6 ماه اول سال جاری خبر داد.

ورزشکاران سوادکوه 125 مقام برتر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضا احمدزاده ظهر امروز در جلسه ارزیابی برنامه‌های هفته ورزش و جوانان به عملکرد 6 ماهه اول سال جاری این اداره اشاره کرد و گفت: 125 نفر در 6 ماهه اول سال 91 موفق به کسب عنوان‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی شده‌اند.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه افزود: 35 نفر از بانوان و 90 نفر از مردان در سال 91 موفق به کسب عنوان‌های برتر شده‌اند.

وی به رشته‌های ورزشی سوادکوه دارنده عنوان‌های برتر در سال جاری اشاره کرد و گفت: رشته‌های کاراته، دوومیدانی و دوی صحرانوردی، کشتی، تکواندو، پرورش اندام، ژیمناستیک، جودو، بوکس، ووشو و وزنه‌برداری از رشته‌های دارای عنوان برتر سوادکوه بوده است.

احمدزاده به کسب سه عنوان جهانی، 13 عنوان بین‌المللی، 7 عنوان آسیایی و 7 عنوان کشوری توسط ورزشکاران سوادکوهی خبر داد و خاطرنشان کرد: 45 ورزشکار سوادکوهی موفق به کسب رتبه اول در مسابقات مختلف داخلی و خارجی شده‌اند.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه از استقبال جوانان از رشته‌های مختلف ورزشی در سوادکوه خبر داد و یادآور شد: در بررسی مقاطع سنی بیشترین عنوان‌های کسب شده مربوط به جوانان بوده است و رده‌های سنی، بزرگسالان، نوجوانان و خردسالان در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: 45 نفر از جوانان و 27 نفر از بزرگسالان و 24 نفر از بزرگسالان و 20 نفر از خردسالان به عنوان‌های برتر دست یافته‌اند.

احمدزاده به کسب 6 مقام استانی توسط تیم‌های ورزشی سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: 3 عنوان برتر تیمی ویژه بانوان و 3 عنوان برتر ورزشی دیگر ویژه مردان بوده است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول