اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال خبر داد

جذب اسپانسر 2 میلیارد ریالی برای ورزش خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از جذب اسپانسر 2 میلیارد ریالی برای حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان و تیم فوتبال خلخال دشت در مسابقات لیگ دسته سه کشور خبر داد.

جذب اسپانسر 2 میلیارد ریالی برای ورزش خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی خلخال، سید ناصر میرمرسلی در نشستی با کارکنان اداره ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی خلخال اظهار داشت: شرکت بین‌المللی راه و ساختمان خلخال دشت برای حمایت تیم‌های ورزشی شهرستان و حضور تیم فوتبال خلخال دشت در مسابقات لیگ دسته سه کشور یک میلیارد ریال هزینه کرده و این هزینه تا پایان سال به 2 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود اعتبارات جاری هیات‌های ورزشی مدیریت بی‌پول در اولویت کاری امسال روسای هیات‌های ورزشی شهرستان خلخال قرار گرفته است.

میرمرسلی افزود: به رغم همه کمبودها و بی‌پولی هیات‌های ورزشی این شهرستان امسال از رونق مناسبی برخوردار بوده و ورزشکاران خلخال با تلاش مضاعف موفقیت‌های خوبی در رقابت‌های استانی، ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند.

وی کسب 30 مدال رنگارنگ کشوری و 92 مدال و عنوان قهرمانی استانی توسط ورزشکاران خلخال در سال جاری را از جمله موفقیت‌های ورزشکاران این شهرستان در عرصه رقابت‌های ورزشی ذکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در کنار این موفقیت‌ها امسال چهار ورزشکار خلخالی به تیم‌های ملی کشور دعوت شده‌اند و 9 تیم از تیم‌های ورزشی خلخال نیز در سطح مسابقات ملی حضور دارند.

میرمرسلی از حضور تیم فوتبال خلخال دشت برای دومین سال متوالی در مسابقات فوتبال لیگ دسته سه کشور در سال جاری خبر داد و از مدیر عامل این شرکت در حمایت و پشتیبانی مالی تیم‌های ورزشی خلخال قدردانی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان خلخال هم اکنون افزون بر 200 میلیون ریال به شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات بدهی داشته و اعتبار اختصاصی به هیات ‌های ورزشی در سال جاری فقط 15 میلیون ریال می‌باشد افزود: ادامه فعالیت‌های ورزشی در چنین شرایطی امکانپذیر نبوده و منجر به تعطیلی اماکن ورزشی و بی‌رغبتی ورزشکاران در عرصه رقابت‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول