اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سایپا شمال:

اسپانسر باشگاه سایپاشمال به‌زودی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سایپاشمال قائمشهر گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل این باشگاه توافق نهایی با اسپانسر تیم انجام شد و به‌زودی اسپانسر باشگاه معرفی می‌شود.

اسپانسر باشگاه سایپاشمال به‌زودی معرفی می‌شود

رضا نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: توافق با این اسپانسر به مرحله نهایی رسیده که به‌زودی به اطلاع فوتبال دوستان قائمشهری و مازندرانی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای فصل تاکنون مدیرعامل باشگاه با هزینه شخصی برای موفقیت تیم خرج کرده است.

سرپرست سایپا شمال همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به دو باشگاه سایپا و نساجی شد و اذعان داشت: اگر مسئولان حمایت‌های لازم را از تیم‌های فوتبال انجام دهند در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی بومی‌گرایی را یکی از تفاوت‌های بارز تیم امسال سایپا شمال نسبت به فصل قبل قلمداد کرد و تصریح کرد: اعتقاد ویژه نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان بومی باعث شده است که نسبت به نتیجه‌گیری در این فصل بسیار امیدوار باشیم.

نیکزاد از روند کند بازسازی چمن استادیوم شهید وطنی انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به روند کندی که از سوی مسئولان برای مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی مشاهده می‌شود باید مدت‌ها مسابقات خود را خارج از قائمشهر برگزار کنیم.

سرپرست سایپا شمال گفت: بازی کرده در غیر از شهر قائمشهر برای ما مثل تیم حریف است که ما هم میهمان باشیم و این قضیه بدون شک از هر نظر در کسب امتیاز خانگی در تیم‌های سایپا و نساجی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وی از آمادگی پیروزی تیمش در بازی خارج از خانه این هفته مقابل فولاد یزد خبر داد و اظهار داشت: بازیکنان از روحیه بسیار خوبی برخوردارند و برای کسب سه امتیاز و یک پیروزی دیگر به یزد سفر می‌کنند.

نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: سایپا شمال از تیم‌های جوان لیگ آزادگان کشور است که با هدایت نادر دست‌نشان از مربیان باسابقه و کاربلد می‌تواند جزء شش بالای جدول و نیم نگاهی برای صعود داشته باشیم.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 14 مهر در ورزشگاه شهید مطهری مهمان فولاد یزد است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول