اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 3 هزار ورزشکار

سومین المپیاد ورزشی محلات مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: سومین المپیاد ورزشی محلات با حضور 3 هزار ورزشکار در قالب 211 تیم در مشهد برگزار می‌شود.

سومین المپیاد ورزشی محلات مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین نخعی‌شریف عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خانه هنرمندان مشهد اظهار کرد: امسال سومین المپیاد ورزشی محلات در دو مرحله محلی و شهری با مشارکت شهرداری و اداره‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار در این المپیاد در این مراسم حمل مشعل المپیاد محلات را خواهیم داشت و در این امر نیاز جدی به همکاری رسانه‌ها داریم.

وی ادامه داد: ورزش محلات را می توان به عنوان یکی از اساسی‌‌ترین زمینه‌های در ورزش‌های قهرمانی دانست نخستین دوره مسابقات و ورزش محلات در سال 1375 بوده است و امسال نیز 17 دوره خود را در حال سپری کردن است.

نخعی در ادامه با توجه به استقبال بیش از حد محلات در رشته‌های ورزشی موجود در ورزش محلات گفت: برگزاری دوره‌های ورزشی و مسابقات در سطح محلات با استقبال خوبی از جانب تمام شهروندان روبه رو بوده است که ما توانسته‌ایم در رشته‌های متفاوت محلی به کشف استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی بپردازیم و آنها را به اداره‌کل ورزش و جوانان معرفی کنیم.

مدیر امور تربیت بدنی همگانی شهرداری خاطرنشان کرد: ما سال گذشته بیش از هزار و 800 تیم و در قالب 12 هزار مسابقه برای آقایان و بانوان برگزار کرده‌ایم که قابل به ذکر است که امسال آقایان در 14 رشته ورزشی متفاوت با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: امسال این المپیاد در دو مرحله مقدماتی و شهری برگزار می‌شود و این المپیاد با حضور کلی دو هزارو 55 تیم و تعداد شرکت کننده 28 هزار و 516 نفر در قالب 3 هزار و 622 مسابقه در مشهد برگزار می‌شود.

نخعی در حاشیه نشست خبری  در ارتباط با حضور بانوان در این المپیاد ورزشی و ورزش محلات اظهار کرد: بانوان در سه رشته فوتسال، بسکتبال و والیبال در قالب هزار و 208 تیم شرکت کردند که 3 هزار و 156 مسابقه  ورزشی در رشته‌های نام برده برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با مسیر 9 کیلومتری حمل مشعل المپیاد گفت: 15 ورزشکار حرفه‌ای این مشعل را حمل خواهند کرد که ما نیز با توجه به برگزاری این المپیاد هماهنگی‌های لازم را با شهرداری و راهنمایی و رانندگی در رابطه با آزاد کردن مسیرهای موجود در سر راه این ورزشکاران را نیز انجام داده‌ایم استارت حمل این مشعل نیز مجموعه تفریحی فرهنگی کوهسنگی زده می‌شود و با عبور از مناطق 1 و 2 و 8 شهرداری در پایان به سالن ورزشی راه آهن مشهد می‌رسند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول