اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرقری شهرستان هیرمند:

احداث سالن ورزشی قرقری به فراموشی سپرده شد

خبرگزاری فارس: بخشدار قرقری شهرستان هیرمند گفت: احداث سالن ورزشی بخش قرقری از سوی مسئولان استانی به دست فراموشی سپرده شده است.

احداث سالن ورزشی قرقری به فراموشی سپرده شد

محمود میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: در مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به سال‌جاری، قرار بود سالن سرپوشیده در مرکز بخش قرقری کلنگ‌زنی شود که علی‌رغم مکاتبات بسیار این بخشداری و قول‌های اداره کل ورزش و جوانان، این امر عملی نشد و مدیرکل ورزش و جوانان در زمینه ورزش بخش قرقری کوتاهی کرده است.

وی در مورد علت اولویت احداث این سالن افزود: اولویت ساخت سالن سرپوشیده ورزشی علاوه بر مرکزیت بخش، به علت کانونی بودن توفان‌های شن و شرایط بد جوی، مقرر شد که در این محل ساخته شود ولی تاکنون این کار عملی نشده و گویا اولویت‌ها فراموش شده‌اند.

بخشدار قرقری در مورد قول‌های داده شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: در مراسم کلنگ‌زنی سالن سرپوشیده روستای خمر شهرستان هیرمند، مسئولان قول مساعدت دادند و پذیرفتند که کلنگ بعدی در قرقری به زمین خواهد نشست، ولی در پی ضرورت احداث سالن و درخواست‌های زیاد، باز هم این امر محقق نشد.

میری در ادامه به نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: ورزش به عنوان یک ضرورت در ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی به حساب می‌آید و روستاییان به علت دوری از مناطق شهری، به امکاناتی برای برآورده کردن نیازهای جسمی و بدنی نیازمندند که باید برنامه‌ریزی شود تا تمامی روستاها طوری مدیریت شوند که بتوانند از این خدمات بهره کافی را ببرند.

وی افزود: منطقه سیستان به لحاظ قهرمان‌پروری بسیار مستعد بوده و ضروری است زیرساخت‌ها برای جوانان فراهم شود تا نهایت ظرفیت خود را در این عرصه به ظهور برسانند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول