اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار اتفاق افتاد

قهرمانی فیروزکوهی‏ها در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور

خبرگزاری فارس: قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار اتفاق افتاد.

قهرمانی فیروزکوهی‏ها در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز برای نخستین بار تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که به نمایندگی از دانشگاه‏های منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات شرکت کرده بود، توانست در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور از بین تیم‏های قدرتمندی از مناطق دانشگاه آزاد اسلامی با اقتدار بر سکوی قهرمانی رشته فوتسال بایستد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتسال دانشگاه آزاد فیروزکوه در دور نخست با تیم‏های مناطق چهار، 11 و 16 در یک گروه قرار داشت و با کسب پنج امتیاز و با بالاترین امتیاز به عنوان سرگروه به دور دوم صعود کرد.

در این دور، در حالی به مصاف تیم قدرتمند دانشگاه کرج رفت که بسیاری از کارشناسان تیم دانشگاه کرج را از پیش برنده ارزیابی می‏کردند؛ ولی با غیرت بالا و تعصب بیش از حد، این تیم دانشجویی فیروزکوه بود که توانست در پایان سه بر یک کرج را شکست داده و به نیمه‌نهایی راه یابد.

در این مرحله، تیم فوتسال دانشگاه مازندران خود را رقیب بلامنازع فیروزکوه می‏دید اما در یک مسابقه نفس‏گیر با باخت سه بر دو برابر تیم قدرتمند فیروزکوه از گردونه مسابقات حذف شد.

در فینال این دوره از مسابقات، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در قالب تیم فوتسال این دانشگاه برابر تیم فوتسال قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان صف‏‌آرایی کردند.

در این ماراتن نفس‏گیر و حساس، شاگردان شادمهر، مربی نام آشنای فوتسال کشور از فیروزکوه یک بار دیگر ثابت کردند که هیچ تیمی در سطح کشور نمی‏تواند بر تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه غلبه کند.

این مسابقه جذاب و دیدنی که کش و قوس‏های فراوانی داشت، در پایان با نتیجه باور نکردنی دو بر صفر به نفع تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه خاتمه یافت تا جوانان دانشگاه فیروزکوه پرچم زیبای دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را در بلندای پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان به اهتزاز درآورند.

اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه شامل مجتبی احمدی، علی‏اکبر پرچ، حمید کمندی، ولی‌‏الله باطبی، کامبیز سلیمی‌‏فر، بهزاد لاسمی، احسان آگاه‏‌منافی، مهرداد اعظمی، محمد چرخ‌‏آب، علیرضا سیف، امید مولایی و حامد جعفریان هستند.

مربی این تیم، کاظم شادمهر و سرپرست آن، مرتضی ابراهیم‏‌زاده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول