اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه اعلام کرد

حمایت از تیم‏های ورزشی دانشگاهی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه گفت: از تیم‏های ورزشی تا دست‏یابی به موفقیت‏های بیشتر همواره حمایت خواهد شد.

حمایت از تیم‏های ورزشی دانشگاهی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، تقی شجاع عصر امروز در مراسم استقبال و تجلیل از تیم قهرمان پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در رشته فوتسال در فیروزکوه که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاهی و با اهدای حلقه‏های گل در ورودی دانشگاه برگزار شد، این مقام ارزنده را حاصل تلاش دانشجویان فیروزکوهی دانست.

وی ضمن تشکر از این ورزشکاران، پیروزی و موفقیت به دست آمده را نقطه آغاز حرکتی بزرگ‏تر دانست و گفت: شما جوانان می‏توانید با تلاش و همت مضاعف به سکوهای قهرمانی بالاتر دست پیدا کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه رمز موفقیت تیم را در هم‏دلی و اتحاد دانست و خطاب به حاضران گفت: همواره بدانید که اتحاد در پیروزی‏ها حرف نخست را می‏زند و شما جوانان باید هما‏ن‏طور که در ورزش پیشرفت داشته‏‌اید، در اخلاق و علم نیز تلاش کنید تا به کمال برسید.

شجاع تاکید کرد: از این تیم و سایر تیم‏های ورزشی تا دست‏یابی به موفقیت‏های بیشتر همواره حمایت خواهد شد.

سپس دانشجویان ورزشکار با حضور در مزار شهیدان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه، ضمن قرائت فاتحه، حلقه‌‏های گل خود را به پاس احترام به مقام شامخ شهیدان گمنام، به مزار پاک این عزیزان اهدا کردند.

اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه شامل مجتبی احمدی، علی‏اکبر پرچ، حمید کمندی،  ولی‏الله باطبی، کامبیز سلیمی‏‌فر، بهزاد لاسمی، احسان آگاه‏‌منافی، مهرداد اعظمی، محمد چرخ‏‌آب، علیرضا سیف، امید مولایی وحامد جعفریان هستند.

مربی این تیم، کاظم شادمهر و سرپرست آن، مرتضی ابراهیم‏‌زاده است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول