اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

شروع تمرینات راه ساری از 2 روز آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: از 2 روز دیگر تمرینات تیم با حضور بازیکنان و کادر فنی در ساری از سر گرفته می‌شود.

شروع تمرینات راه ساری از 2 روز آینده

سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر بازی‌های لیگ به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی تایلند تعطیل است و به همین منظور یک هفته به بازیکنانم استراحت دادیم.

وی افزود: در کنار استراحت یک هفته‌ای به بازیکنان به سرمربی تیم محمدرضا حیدریان هم مرخصی داده شد تا با خانواده خود در تهران دیداری داشته باشد.

مدیرعامل راه ساری از ادامه تمرینات در این هفته خبر داد و اظهار داشت: از دو روز دیگر تمرینات تیم با حضور بازیکنان و کادرفنی در ساری از سر گرفته می‌شود.

نجاریان با اشاره به اینکه تا آغاز ادامه لیگ حدود یک ماهی فرصت داریم، ابراز داشت: به طور حتم کادر فنی تلاش می‌کنند تا میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان بهتر از گذشته شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری بازیکنان بسیار خوبی را در تیم راه ساری جذب کردیم که انتظار نتایج بهتری از کادرفنی نسبت به سال گذشته با توجه به نفرات با تجربه بود.

نجاریان در ادامه افزود: پس از تعطیلات لیگ در هفته یازدهم روز دهم آذر در مشهد الرضا مهمان تیم فرش آرا مشهد هستیم که بازیکنان برای کسب سه امتیاز راهی خراسان رضوی می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به حضور بازیکنان و کادر فنی از انجام 9 بازی و کسب 12 امتیاز از این تیم راضی نیستم و بازیکنان باید در بازی‌های آینده ناکامی‌های گذشته را با ارائه بازی زیبا خود در زمین جبران کنند.

مدیرعامل راه ساری در پایان خاطر نشان کرد: یکی از جوان‌ترین تیم‌های بومی لیگ هستیم که جایگاه راه ساری در پایان لیگ به طور حتم جز پنج تیم بالای جدول است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول