اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم فردوس در مجلس

مشکلات واحدهای تولیدی فردوس بررسی شد

خبرگزاری فارس: مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان فردوس با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات واحدهای تولیدی فردوس بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده عصر امروز از واحدهای تولیدی شهرستان فردوس شامل کارخانه انارین، مجتمع دامپروری، پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه و دانشکده پیراپزشکی این شهرستان بازدید کرد.

بازدید از کارخانه انارین که در حال حاضر بیش از یک‌سال و نیم از تعطیلی آن می‌گذرد از جمله واحدهای تولیدی بود که مسئولان شهرستان به همراه نماینده مردم از آن بازدید کردند.

فرماندار شهرستان فردوس در این بازدید با اشاره به تولید انواع ترشی، مربا و کنسروجات در کارخانه انارین این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌سال و نیم از تعطیلی این پروژه می‌گذرد که این مسئله علاوه بر ضربه‌زدن به سرمایه‌گذار سبب بیکار شدن تعدادی از کارگران این کارخانه نیز شده است.

محمدرضا رجبی‌مقدم همچنین به بدهی 3 میلیاردی سرمایه‌گذار کارخانه انارین اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پیگیر هستیم تا کارخانه را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار کنیم تا علاوه بر پرداخت بدهی کارخانه، انار شهرستان در این واحد تولیدی فرآوری و زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم شود.

* تردد 720 خودرو طی یک ساعت در اسلامیه

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامیه نیز در بازدید نماینده مردم فردوس از پروژه کنارگذر فردوس اسلامیه گفت: در حال حاضر تعداد 720 خودروی سبک و سنگین از جاده اسلامیه تردد می‌کنند که این مسئله سبب حادثه‌خیز شدن شهر اسلامیه شده است.

محمد دهقان بردبار بر ضرورت احداث کنارگذر فردوس، اسلامیه تاکید کرد و افزود: با احداث این جاده میزان تصادفات در باغشهر اسلامیه به حداقل می‌رسد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس نیز با اشاره به قرار گرفتن پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار از اختصاص مبلغ 6 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه خبر داد.

علی‌اکبر پیشاوری افزود: با توجه به قرار داشتن شهرستان فردوس در مسیر ترانزیت و عبور سالانه بیش از 7 میلیون مسافر از این شهرستان، احداث کنارگذر فردوس، اسلامیه یکی از نیازهای ضروری شهرستان فردوس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول