اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق فردوس خبر داد

افزایش بودجه شهرداری فردوس به 4500 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: شهردار سابق فردوس گفت: در دوره خدمتم در شهرداری با همکاری مردم و مسئولان این شهرستان میزان بودجه شهرداری از یک‌میلیارد و 750 میلیون تومان به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.

افزایش بودجه شهرداری فردوس به 4500 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علیپرست ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار فردوس اظهار کرد: بیش از 200 وظیفه ذاتی بر عهده شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: در طول خدمت 40 ماهه خود با همکاری مردم و سایر مسئولان شهرستان میزان بودجه شهرداری فردوس از یک میلیارد و 750 میلیون تومان به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.

شهردار سابق فردوس، اجرای طرح شهرداری الکترونیکی، نصب تلویزیون شهری و احداث سایت دفن زباله به مساحت 50 هکتار را از جمله اقداماتی عنوان کرد که شهرداری فردوس به عنوان نخستین شهرستان در خراسان جنوبی آن را اجرایی کرده است.

علیپرست، اجرای طرح ممیزی املاک، احداث پارک گردشگری تون، پارک بانوان با پیشرفت 50 درصدی، سوله مدیریت بحران و اجرای طرح جداسازی آب شرب از آب غیر شرب با پیشرفت 60 درصدی، تعریض خیابان خرمشهر و کاشت 80 هزار اصله درخت در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده در طول خدمت خود دانست.

*شهردار باید امانت‌دار رای مردم باشد

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس با بیان اینکه شهردار باید امانت‌دار رای مردم باشد، تصریح کرد: اصل شورا و شهرداری خدمتگزاری و خدمت به مردم است.

محمدحسین میثمی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: شجاعت، ساده‌زیستی، انضباط کاری و خدمت به خلق باید سرلوحه کار شهرداران باشد.

فرماندار فردوس نیز در این مراسم اظهار کرد: مدیریت شهری و کار کردن در مجموعه شهرداری بسیار حساس، ظریف و طاقت‌فرسا است.

محمدرضا رجبی‌مقدم گفت: در دیگر مسئولیت‌ها هر مسئول باید به طیف و قشر خاصی خدمت‌رسانی کند ولی در شهرداری یک شهردار باید به همه اقشار جامعه خدمات ارائه دهد.

وی یادآور شد: شهردار باید یک مدیر چند وجهی و چندجانبه باشد تا بتواند در انجام مسئولیت خود موفق عمل کند.

فرماندار فردوس با بیان اینکه تا‌کنون شهرستان فردوس به صورت خطی توسعه یافته است، تصریح کرد: باید از توسعه خطی پرهیز کنیم و به سمت توسعه شعاعی پیش برویم چرا که در توسعه شعاعی خدمات‌رسانی راحت‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

در ادامه این مراسم از زحمات و خدمات 40 ماهه سیدمهدی علیپرست تقدیر و حمید حلاج‌مقدم به عنوان شهردار جدید فردوس معرفی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول