اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس خبر داد

پیشرفت 50 درصدی پروژه باند امداد و نجات فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس از پیشرفت 50 درصدی پروژه باند امداد و نجات این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی پروژه باند امداد و نجات فردوس

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: احداث باند امداد و نجات در این شهرستان به سبب قرار گرفتن فردوس در مسیر ترانزیت هفت استان جنوبی کشور و همچنین قرار داشتن بر روی گسل زلزله امری ضروری است.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس از سال 86 آغاز شده و طی سال‌های گذشته به دلیل عدم اختصاص اعتبار مورد نیاز به این پروژه، روند مطلوبی حاصل نشده و در حال حاضر نیز پروژه از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس افزود: در سال جاری مبلغ یک ‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس اختصاص یافته است که برای اجرای آسفالت باند هزینه می‌شود.

پیشاوری با اشاره به انجام 98 درصد عملیات زیرسازی پروژه تصریح کرد: در حال حاضر یک کیلومتر از باند امداد و نجات شهرستان فردوس آماده اجرای آسفالت است.

*تکمیل باند امداد و نجات فردوس 4 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز پروژه باند امداد و نجات این شهرستان تاکنون مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد حوادث استان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه به مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

پیشاوری طول باند امداد و نجات شهرستان فردوس را 2 هزار و 200 و عرض آن را 45 مترمربع اعلام کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز پروژه باند امداد و نجات شهرستان فردوس در کمتر از شش ماه تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول