اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فردوس خبر داد

تولید روزانه 15 تن شیر در فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردوس از تولید روزانه بیش از 15 تن شیر در مجتمع دامپروری این شهرستان خبر داد.

تولید روزانه 15 تن شیر در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی عصر امروز در بازدید نماینده مردم فردوس از مجتمع دامپروری این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 60 هکتار از اراضی منطقه به دامداران واگذار شده است.

وی گفت: مجتمع دامپروری فردوس در سه کیلومتری اسلامیه و در حاشیه جاده بیدسکان واقع شده که در این مجتمع بیش از 2 هزار راس دام سنگین نگهداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی فردوس ظرفیت تولید روزانه شیر در این مجتمع را 15 تن اعلام کرد و افزود: این میزان شیر پس از جمع‌آوری به کارخانه شیر پگاه مشهد حمل می‌شود.

غلامی با اشاره به تعطیلی کارخانه شیر گلزار فردوس تصریح کرد: شیر تولیدی در شهرستان فردوس از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار و بهترین نوع شیر در سطح استان به شمار می‌رود.

وی بار میکروبی شیر تولیدی در شهرستان فردوس را بسیار پایین دانست و یادآور شد: به سبب عدم وجود کارخانه در شهرستان فردوس، مردم این شهرستان مجبور به استفاده از شیر تولیدی دیگر کارخانه‌ها و از شیر با کیفیت شهرستان فردوس بی‌بهره هستند.

* با اختصاص اعتبار لازم شیر تولیدی فردوس به 30 تن در روز افزایش می‌یابد

رئیس جهاد کشاورزی فردوس گفت: در صورت حل مشکل دامداران شهرستان، میزان شیر تولیدی در مجتمع دامپروری شهرستان فردوس به 30 تن در روز افزایش می‌یابد.

غلامی گازرسانی به مجتمع دامپروری، اجرای آسفالت خیابان اصلی مجتمع و احداث شبکه فاضلاب را از مهم‌ترین مشکلات مجتمع دامپروری شهرستان فردوس برشمرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول