اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

مشکلات اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: مشکلات اقتصادی کشور با حمایت از تولیدات داخلی برطرف می‌شود.

مشکلات اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی برطرف می‌شود

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان شمالی اظهار کرد: مسئولان ما باید با هوشیاری و موقعیت‌سنجی و همچنین اتحاد و همدلی در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند و همه توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: وقتی مردم خدمت صادقانه را از مسئولان ببینند و دریابند که مسئولان پای کار هستند بدون تردید مشکلات موجود را نیز تحمل می‌کنند.

فرماندار فردوس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، علاج اصلی و بنیادی مشکلات اقتصادی کشور را حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم شعار امسال را عملیاتی کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

*ملت ایران با همدلی تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارد

رجبی‌مقدم گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و دوراندیشی و همچنین پیش‌بینی آینده و امروز ایران، چهار سال گذشته را با محوریت امور اقتصادی نام‌گذاری کردند لذا وظیفه ماست که به این نام‌گذاری‌های مهم توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع تاریخی منافع و غیرت ملی کشور با تهدید مواجه شده است، افزود: ملت بزرگ ایران با همدلی تحریم‌ها و فشارها را تحمل کرده و از این پیچ تاریخی با سربلندی عبور می‌کند.

فرماندار فردوس با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت تصریح کرد: در طول 33 سال گذشته کشور ایران همواره رو به پیشرفت بوده و امروز نیز شتابان به سوی قله‌های موفقیت و پیشرفت در حرکت است.

رجبی‌مقدم یادآور شد: دشمن کینه‌توز ایران اسلامی که بغض و کینه ملت را سال‌ها به دل گرفته درصدد آن است تا ایران را از دسترسی به قله‌های پیشرفت دور نگه دارد و در رسیدن به این هدف خود جنگ و تحریم را به ملت ایران تحمیل کرده است.

وی گفت: ملت ایران با پیش دستی فشارها، تحریم‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمده ‌است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول