اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب فردوس خبر داد

احداث مخزن ذخیره آب فردوس با 60 درصد پیشرفت فیزیکی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی در این شهرستان خبر داد.

احداث مخزن ذخیره آب فردوس با 60 درصد پیشرفت فیزیکی

قاسم توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: پروژه احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی شهرستان فردوس از شهریور ماه سال گذشته آغاز و حوضچه‌های ورودی و خروجی و همچنین یک دستگاه شیر گلوب برای کنترل میزان دبی ورودی مخزن نیز نصب شده است.

وی هدف از احداث این مخزن را ذخیره‌سازی مناسب در زمان اوج مصرف آب و تعدیل فشار شبکه شهر فردوس عنوان کرد و گفت: کیفیت اجرای پروژه بسیار مطلوب ولی پیشرفت فیزیکی آن از سرعت مطلوب و مناسبی برخوردار نیست چراکه نوسانات نرخ ارز و اثرات آن بر قیمت آهن و فولاد روند اجرای پروژه را کند کرده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب فردوس پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت مخزن 3 هزار مترمکعبی را 60 درصد اعلام کرد و افزود: در صورت تامین کامل اعتبارات سال جاری، پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

*اختصاص 450 میلیون تومان اعتبار به مخزن 3 هزار مترمکعبی فردوس

توکلی از اختصاص مبلغ 450 میلیون تومان اعتبار به پروژه احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: اعتبار پروژه از محل اعتبارات تنش آبی و از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور تامین شده است.

وی گفت: شهرستان فردوس دارای هفت باب مخزن ذخیره آب به حجم 16 هزار و 500 مترمکعب در سطح شهرستان، باغستان علیا و روستای سرند است که از این میزان 14 هزار مترمکعب قابلیت ذخیره آب را داراست و بقیه آن با مسئله تعدیل فشار ارتباط دارد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول