اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجعمع آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس خبر داد

افزایش 42 درصدی مسافران به مجتمع آب‌درمانی هلال فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس از افزایش 42 درصدی تعداد مسافران مراجعه کننده به این مجتمع در سال جاری خبر داد.

افزایش 42 درصدی مسافران به مجتمع آب‌درمانی هلال فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حسین اکبری در  جمع مدیران جمیعت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 170 هزار نفر از خدمات آبگرم معدنی هلال فردوس استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا‌کنون اقدامات مناسبی از سوی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین فرمانداری فردوس در ارتباط با افزایش امکانات و تاسیسات رفاهی مسافران صورت گرفته که سبب افزایش رضایت‌مندی مسافران شده است.

مدیر مجتمع آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس بهسازی و زیباسازی تمامی واحدهای اقامتی، تعویض وان‌های آب‌درمانی سوئیت‌ها  و احداث سکوی ویژه اسکان مسافران را از مهم‌ترین اقدامات هلال احمر درسال جاری عنوان کرد.

اکبری افزود: تعویض فرش‌های فرسوده، افزایش تعداد تخت واحد‌ها و ایجاد آلاچیق‌هایی برای فراهم کردن مکانی مناسب برای استراحت مسافران نیز از جمله اقداماتی است که سبب تغییرات زیادی در این مجتمع شده است.

وی با اشاره به اینکه آبگرم معدنی هلال فردوس به عنوان قطب آب درمانی شرق کشور دارای امکانات و قابلیت‌های ویژه و مناسبی است، افزود: اقشار مختلف جامعه به لحاظ مالی می‌توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند.

مدیر مجتمع آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس به فعالیت آژانس‌های مسافرتی، تور‌های گردشگری متعدد از استان‌های یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، اصفهان و هرمزگان برای برگزاری تورهای ویژه مسافران مجتمع آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس اشاره کرد.

اکبری اظهار کرد: این مجتمع آمادگی دارد هرگونه تور مسافرتی را با هماهنگی قبلی اسکان داده و پذیرا باشد.

وی یادآور شد: آبگرم معدنی هلال فردوس در کیلومتر 20 جاده فردوس، مشهد قرار گرفته است و در تمام فصول سال میزبان مسافران زیادی از تمامی استان‌های کشور است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول