اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس:

جنگ اقتصادی را با رهنمود‌های مقام معظم رهبری پشت سر می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ اقتصادی را با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان پشت سر می‌گذاریم.

جنگ اقتصادی را با رهنمود‌های مقام معظم رهبری پشت سر می‌گذاریم

محمد علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های استکبار جهانی علیه ایران، اظهار کرد: دشمن در ادامه تهاجم فرهنگی خود با تحریم نفت و ایجاد مشکلات اقتصادی سعی دارد مردم را روبه‌روی نظام قرار دهد.

 نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ اقتصادی را با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان پشت سر می‌گذاریم.

علیپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در همین راستا، به دنبال تدوین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی و اولویت‌بندی تخصیص ارز را یکی از روش‌های موثر در سر و سامان دادن به بازار ارز برشمرد و افزود: رسانه‌های گروهی بر روی نوسانات قیمت ارز در کشور مانور می‌دهند که در این کار ناکام می‌مانند.

علیپور با اشاره به اصول اقتصاد مقاومتی از نگاه مقام معظم رهبری، گفت: با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی آماده است تا به نوبه خود دولت را در این راستا همراهی کند و توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: بنا به رهنمود‌های مقام معظم رهبری انتخابات در کشور باید در فضای آرام و به دور از هرگونه تنش ایجاد شود.

علیپور با اشاره به مشکلات موجود در تأمین بودجه‌های عمرانی در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: برای کاهش آلام مردم، باید نظارت و کنترل توسط دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان‌غربی تشدید شود و این فضا به خوبی مدیریت شود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام بسیاری در شهرستان‌ها به چشم می‌خورد، افزود: ناتمام ماندن این پروژه‌ها مردم منطقه را آزار می‌دهد.

وی گفت: باید فرمانداران شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌غربی را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول