اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجلس شواری اسلامی:

ملت از شرایط اقتصادی کنونی با جدیت عبور می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس مجلس شواری اسلامی گفت: ملت ایران با جدیت از شرایط اقتصادی کنونی عبور کرده و برگ زرین دیگری را بر سند افتخارات 33 ساله خود می‌افزایند.

ملت از شرایط اقتصادی کنونی با جدیت عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌السلام محمدحسن ابوترابی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با قدردانی از حضور چشم‌گیر دانشجویان و مسئولان در این همایش اظهار کرد: خداوند متعال آیات نورانی و پر معنای قرآن کریم را برای هدایت و سعادت همه بشریت فرو فرستاده و امروز این گنجینه تمام‌نشدنی در اختیار تمام مردم قرار دارد که همه باید از آن نهایت استفاده را کرده و مسیر زندگی خویش را بر همین مبنا قرار دهند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مخاطب قرآن کریم تمام ملت‌ها هستند و کسانی که امروز غفلت می‌کنند، قطعا مورد خشم الهی قرار گرفته و آمرزیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها برابر گام‌هایی که در روی کره خاکی بر می‌دارند مسئول بوده و باید در آخرت پاسخگو باشند، تصریح کرد: تنها کسانی به سعادت حقیقی می‌رسند که در راه جلب رضایت الهی گام برداشته و در زندگی به فکر تقوا و کسب پرهیزکاری باشند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علما و تمام پیشوایان دینی همواره با یاد همیشگی خداوند متعال و دوری از معصیت سعی می‌کردند تا به مقام اجر و قرب الهی برسند و امروز آحاد مسلمانان باید برای تحقق شعائر دینی در جامعه تلاش کنند.

ابوترابی با اشاره به ضرورت توسعه کشاورزی عنوان کرد: اصل مهم تولید در کشاورزی باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کار و تلاش مضاعف و توجه به تولید ملی سرلوحه و اهم کار‌ها و سیاست‌گذاری‌ها قرار دارد، عنوان کرد: حضرت یوسف (ع) مردم مصر را به 7 سال کار و تلاش شبانه‌روزی، برداشت گسترده محصول و دوری از ریخت‌ و پاش فراخواند، چراکه پس از گذشت هفت سال وعده داده شد مردم مصر در محاصره شدید خشکسالی و تبعات گسترده آن قرار گرفته و متوجه سخن حکیمانه عزیز مصر شدند.

نایب‌رئیس مجلس شواری اسلامی تأکید کرد: در دوره کنونی نیز لازم است که با کار بی‌وقفه زمینه ارتقای نظام اسلامی را محقق ساخته و موجب اقتدار کشور شویم.

ابوترابی با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها به بخش تولید در سال‌های گذشته عنوان کرد: ظرفیت‌های کشور باید در راستای توسعه کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در شرایط اقتصادی برای اینکه به قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل شویم، لازم است تا همه توانمندی‌ها را به کار بندیم زیرا اقتصاد مقاومتی راهگشای کشور برابر تحریم‌ها است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول