اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان خبر داد

بهبود وضعیت بازار به زودی/ دشمنان با اختلال در اقتصاد راه به جایی نمی‌برند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های اقتصادی راه به جایی نخواهد برد، گفت: به زودی شاهد بهبود وضعیت بازار خواهیم بود.

بهبود وضعیت بازار به زودی/ دشمنان با اختلال در اقتصاد راه به جایی نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری صبح امروز در جمع فرمانداران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که انجام شده و دستگیری عوامل مخل امنیت اقتصادی به زودی شاهد بهبود وضعیت بازار ارز خواهیم بود.

وی افزود: این اقدامات مقطعی است و به طور قطع غیر از شکست برای دشمنان چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت و جو‌سازی و ایجاد نا‌امیدی برای این ملت بزرگوار راه به جایی نخواهد برد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان بر شناسایی مشکلات، فعال شدن جلسات کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها، اجرای مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری، هیئت وزیران و استاندار، پیگیری اجرای طرح‌های مسکن مهر، مهر ماندگار، نظارت و کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی، رفع مشکلات کارگری و دانشجویی، بهبود شاخص‌های امنیتی و بررسی مشکلات اتباع خارجی را از موضوعات مهمی برشمرد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: کنترل مبادی ورودی و خروجی، ساماندهی شناورها و تانکرهای حامل سوخت، تغییر رویکرد مواد مخدر از مجرمیت به عنوان بیماری اجتماعی و قابل درمان از دیگر موضوعات مهمی است که فرمانداران باید در حوزه ماموریتی خود مدنظر داشته و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

بامری ادامه داد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای تامین شهرستان باید با تشریک مساعی با دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت، توسعه و پیشرفت منطقه در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی تلاش کنند و در مسیر انجام خدمت با جدیت و تصمیم‌گیری مدبرانه مشکلات و چالش‌های پیش‌رو را برطرف کنند.

یادآور می‌شود؛ در این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و فرمانداران گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه مسئولیت خود را تشریح و بر تحقق اهداف و برنامه‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول