اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیرجان:

کسبه با جنگ اقتصادی مقابله کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیرجان گفت: امروز تجار و کسبه باید همانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی تلاش کنند.

کسبه با جنگ اقتصادی مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدابراهیمی فاقعی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ایثار و فداکاری مردم به پیروزی رسید و مقتدر شد.

وی بیان داشت: سیرجان طی دوران دفاع مقدس در اعزام کاروان رزمندگان و کمک به جبهه‌های حق علیه باطل پیشقدم بود و امروز نیز تجار و کسبه باید همانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی تلاش کنند. 

فاقعی جنگ اقتصادی را مهم‌تر از جنگ نظامی عنوان کرد و افزود: هر حیله و توطئه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با همت ملت نقش بر آب شد و امروز نیز مردم صبور ما با همدلی یکدیگر را کمک می‌کنند تا بر این جنگ پیروز شویم.

وی نقش رهبری و ولایت‌فقیه را در تداوم راه امام خمینی (ره) و اهداف مقدس نظام اسلامی موثر خواند و گفت: براساس آیات و روایات کسانی که ولی‌فقیه ندارند و مردم بدون رهبر و پیشوای دینی هستند از مسیر اسلام و دین خدا منحرف می‌شوند.

فاقعی ابراز داشت: نمونه بارز این حدیث را امروز در کشور مصر مشاهده می‌کنیم که با سرنگونی طاغوت مصر و با وجود تعداد زیاد شهدای مصر برای انقلاب، اسلام و عدم وابستگی به آمریکا و صهیونیست، نبودن ولی‌فقیه و رهبری انقلاب آنها را منحرف ساخته و در دامان آمریکا و صهیونیست غلطیدند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک عید قربان این عید را روز بندگی و اطاعت از خداوند دانست و مردم را به وحدت، همبستگی و اطاعت از ولی‌فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی دعوت کرد.

وی افزود: این روش موجب عزت دائمی و اقتدار همیشگی ایران اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول