اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ساری خبر داد

معرفی 355 واحد اقتصادی متخلف به تعزیرات ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از معرفی 355 واحد اقتصادی متخلف به تعزیرات این شهرستان خبر داد.

معرفی 355 واحد اقتصادی متخلف به تعزیرات ساری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و نظارت بر عرضه کالا و خدمات با تشدید بازرسی‌ها، بازرسان این اداره در ماه گذشته 2 هزار و 850 واحد صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: از این میان تعداد 355 واحد متخلف به اتهام گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، قاچاق، امتناع از عرضه کالا و عرضه خارج از شبکه کالا شناسایی و با پرونده‌های تخلف جداگانه جمعا به ارزش یک میلیارد و 184 میلیون ریال جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: در مهر ماه گذشته تعداد 440 فقره گزارش مردمی از طریق ستاد خبری و تلفن124 دریافت و 95 درصد آن پس از انجام بازرسی و کارشناسی مورد رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

هادی‌نژاد با اشاره به اثرات مخرب قاچاق کالا و ارز و اجرای مرحله دوم طرح شبنم که برای پنج گروه کالایی اجباری شده است، اظهار کرد: بر این اساس نصب برچسب دارای کد دو بعدی برای شناسایی و ممیزی کالاهای وارداتی و قاچاق الزامی است که بازرسان این اداره در مهر ماه تعداد 69 فقره پرونده تخلف به اتهام قاچاق کالا به ارزش 127 میلیون ریال تشکیل دادند.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول