اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهرنگ خبر داد

پرداخت 7.5 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهرنگ از پرداخت 7 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 7.5 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

فریدون فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امسال تاکنون 192 نفر از نیازمندان این شهرستان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد تسهیلات در مجموع به مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان هزینه شده است.

فاضلی خاطرنشان کرد: تاکنون به همت این نهاد 689 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به منظور ایجاد اشتغال فرا گرفته‌اند که برای آموزش این افراد 230 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ از پرداخت مستمری و اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری به مددجویان خبر داد و گفت: کمک به تعمیر و تهیه مسکن، ازدواج و جهیزیه نیازمندان از دیگر خدماتی است که به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه از تحقق 171 درصدی برنامه‌های طرح اطعام و اکرام ایتام در کوهرنگ خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال برنامه‌های طرح اکرام و اطعام ایتام و نیازمندان در این شهرستان 171 درصد تحقق یافته است.

فاضلی افزود: در نیمه نخست امسال بالغ بر 263 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین برای اطعام نیازمندان هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از محل کمک‌های خیرین و منابع امداد علاوه بر افطار نیازمندان سبد کالاهای مورد نیاز مردم مناطق محروم نیز تامین شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول