اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

معرفی 3900 طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: 3 هزار و 981 طرح اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش این نهاد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 3900 طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، محسن مسعودیان‌راد اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت خدمتگزار و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش، گام‌های عملی از سوی این نهاد برداشته شده است.

وی افزود: در سال‌جاری 3 هزار و 981 طرح اشتغالزا در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدماتی و بازرگانی به ارزش 260 میلیارد ریال در قالب خوداشتغالی و مشاغل خانگی پس از طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و کار کارشناسی بر روی طرح‌های ارائه شده توسط کمیته امداد زاهدان مورد تصویب اعضاء قرار گرفته و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: تاکنون بیش از 128 میلیارد ریال از تعداد 2 هزار و 630 طرح‌های معرفی شده تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

*پرداخت حق بیمه به 68 خانوار مجریان طرح‌های اشتغالزایی

مدیر کمیته امداد شهرستان سیب و سوران گفت: کمیته امداد در هفت ماه سال‌جاری بابت حق بیمه 68 خانوار از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی مبلغ 502 میلیون و 222 هزار و 322 ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

لعل بخش دهواری افزود: همچنین حق بیمه 121 خانوار از زنان سرپرست تحت حمایت به مبلغ 870 میلیون و 420 هزار و 276  ریال از طرف این نهاد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول