اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس کنگان مناسب نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: در حال حاضر وضعیت اشتغال نیروهای بومی در منطقه ویژه و پارس کنگان مناسب نیست که باید این روند اصلاح شود.

وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس کنگان مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس بعد از ظهر امروز در بازدید از سایت 2 پارس کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت خاصی در حوزه نفت و گاز در سطح استان و کشور است و باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از درآمد نفت و گاز کشور توسط پارس جنوبی تامین می‌شود و توجه به محیط پیرامونی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بیکار این منطقه ضروری است.

فرماندار شهرستان کنگان با انتقاد از اشتغال نیروهای بومی در پارس کنگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت اشتغال نیروهای بومی در منطقه ویژه و پارس کنگان مناسب نیست و باید این روند اصلاح شود.

یزدان‌شناس گفت: در این راستا باید یک نفر به طور مشخص به منظور شناسایی فرصت‌های شغلی در منطقه ویژه از سوی امور اشتغال گذاشته شود تا اطلاعات به روز ایجاد و فرصت‌های شغلی را استخراج کرده و در اختیار این نهاد قرار دهد.

وی با بیان اینکه سایت 2 کنگان از نیروهای بومی کمی بهره می‌برد افزود: باید بازرسی‌های بیشتر و نظارت مستمری بر سایت 2 کنگان به منظور استخدام و بهره‌گیری از نیروهای بومی صورت پذیرد.

فرماندار کنگان خواستار ارائه گزارش مبسوطی از فازها و شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کنگان به امور اشتغال سایت 2 کنگان شد و اضافه کرد: اگر هر شرکتی تخلفی در زمینه استخدام نیروهای غیر‌بومی بیش از 50 درصد انجام دهد باید به فرمانداری کنگان معرفی شده تا پس از پیگیری‌های لازم به مراجع قضایی ارجاع شده و طبق قانون با آن برخورد شود.

یزدان‌شناس افزود: توجه به دغدغه‌های مردمی از اولویت‌های اساسی این شهرستان است و باید از تمام توان و ظرفیت موجود در این راستا بهره ببریم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول