اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان البرز:

1800 نفر از مددجویان در سامانه اشتغال البرز ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان البرز از ثبت‌نام هزار و 841 نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان در سامانه اشتغال خبر داد.

1800 نفر از مددجویان در سامانه اشتغال البرز ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مرتضی مکاریان ظهر امروز در جلسه اشتغال مددجویان استان البرز اظهار داشت: برای این که بتوانیم آینده مددجویان را تأمین کنیم باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور ایجاد اشتغال برای آنان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: توجه به تأمین اشتغال مددجویان و رفع نیازهای اقتصادی آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های بهزیستی است.

این مسئول گفت: هم اکنون بسیاری از مددجویان این استان در سامانه رصد برای اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم مراکز دولتی وغیردولتی و همچنین مراکز صنعتی و خدماتی از ظرفیت‌های موجود در این افراد استفاده بهینه کنند.

مکاریان با اعلام اینکه این افراد تا پایان مهر ماه جاری در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، افزود: سهمیه استان البرز به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان این استان 2 هزار و 603 نفر می‌باشد.

وی گفت: بسیاری از مددجویان این استان با توجه به شرایط جسمانی نیازمند کار هستند که باید چاره‌ای برای این افراد اندیشیده شود.

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: البته معلولیت این افرد بدان معنی نیست که آنان قادر به انجام هیچ کاری نیستند بلکه توانایی آنان در انجام بسیاری از کارها بالا بوده و دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که نباید نادیده گرفته شود.

مکاریان با اشاره به سهمیه ایجاد اشتغال برای مددجویان این استان اضافه کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده تاکنون نزدیک به 50 درصد از تعهدات ما در این زمینه اجرایی شده است.

* راه‌اندازی اولین تعاونی فراگیر برای مددجویان استان البرز

مدیر کل بهزیستی استان البرز در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی اولین تعاونی فراگیر در قالب فروشگاه عرضه محصولات برای جامعه هدف در البرز خبر داد و افزود: برنامه‌ها و خدمات بسیاری برای مددجویان و جامعه هدف در نظر گرفته شده که براساس تمهیدات اندیشیده شده و همچنین تازه تأسیس بودن این استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

مکاریان راه‌اندازی این تعاونی فراگیر ملی را نوعی تعاونی متعارف دانست و اذعان داشت: این تعاونی برای فقرزدایی از سه دهک پایین درآمدی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول