اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران صورت گرفت

تجهیز بوستان‌های شهرری به وسایل بدنسازی ویژه معلولان

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از تجهیز بوستان‌های این منطقه به 100 مجموعه وسایل بدنسازی ویژه معلولان و جانبازان خبر داد.

تجهیز بوستان‌های شهرری به وسایل بدنسازی ویژه معلولان

سعید شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تجهیز بوستان‌های شهرری به وسایل بدنسازی ویژه معلولان خبر داد و گفت: به‌منظور ایجاد امکانات ورزشی برای تمام اقشار جامعه، یکصد دستگاه بدنسازی ویژه معلولان و جانبازان در بوستان‌های این منطقه در حال نصب است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه 20 دستگاه بدنسازی در بوستان شهید حسن‌زاده نصب شده است، خاطرنشان کرد: بوستان‌های جانبازان، ماهور، دانش و فرهنگسرای ولاء از جمله محل‌هایی است که به‌زودی مجهز به امکانات ورزشی ویژه معلولان و جانبازان می‌شود.

وی در ادامه به افزایش دیوارنگاره‌های این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور بهبود سیمای عمومی شهر، 549 مترمربع نقاشی دیواری در قالب تصاویر شهدا، آثار تاریخی و اطلاع‌رسانی حقوق شهروندی در میادین هادی ساعی، معلم و خیایان شهید رحیمی طی چند ماه اخیر انجام شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران در پایان افزود: نصب یادمان 2 هزار و 700 شهید شهرری در میدان شهید بروجردی و المان‌های ورودی منطقه 20 در خیابان شهید غیوری و خروجی عظیم‌آباد از دیگر اقدامات حوزه زیباسازی بوده است. 

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول