اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دامغان:

اقدامی برای جذب معلولان دامغانی در دستگاه‏ها صورت نگرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت: با وجود تاکیدات قانونی در زمینه جذب معلولان در دستگاه‏های اجرایی و قانون حمایت از حقوق معلولان، اقدامی در راستای حمایت از این قشر به خوبی صورت نگرفته است.

اقدامی برای جذب معلولان دامغانی در دستگاه‏ها صورت نگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسن غربا صبح امروز در جشن نابینایان شهرستان دامغان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان از وجود 120 نابینا در دامغان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد افراد نابینا در شهرستان دامغان، 50 نفر عضو جامعه نابینایان شهرستان دامغان هستند.

وی افزود: 10 نفر از نابینایان شهرستان دامغان دانشجو هستند و یک نفر دارای مدرک کارشناسی‏ارشد است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان یکی از مشکلات جامعه نابینایان را در زمینه اشتغال آنها بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه با توجه به تاکیدات قانونی در زمینه جذب معلولان در دستگاه‏های اجرایی و قانون حمایت از حقوق معلولان اقدامی در راستای حمایت از این قشر به خوبی صورت نگرفته است.

غربا یادآور شد: اگر دولت شرایط لازم در زمینه قانون جامع حمایت از معلولان را به خوبی اجرا کند و دستگاه‏های اجرایی نیز همکاری خوبی داشته باشند، مشکل جذب معلولان و اشتغال آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت: از دیگر مشکلات جامعه معلولان به ویژه جامعه نابینایان در زمینه مناسب‏سازی اماکن عمومی است که امیدواریم در این زمینه اقدامات خوبی صورت گیرد.

در این جشن از 18 نابینا، معلم کمک نابینا و افرادی که به نوعی به جامعه نابینایان خدمات ارائه کردند، با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

شعار امسال هفته نابینایان «نابینای ایرانی، سرمایه ایرانی» است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول