اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار شهردار شیراز و فرمانده انتظامی فارس تاکید شد

ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستان‌های شیراز

خبرگزاری فارس: در دیدار شهردار شیراز و فرمانده انتظامی استان فارس بر ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستان‌های شیراز با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی تأکید شد.

ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستان‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، در این جلسه طرفین در راستای ایجاد مراکز فرهنگی ثابت به صورت دوره‌ای در تمام بوستان‌های شیراز با حضور نیروهای پلیس و شهرداری اعلام آمادگی کردند.

فرمانده انتظامی فارس در این دیدار خدمت به مردم و شهروندان را عبادت دانست و افزود: اگر خدمت به شهروندان را وظیفه خود بدانیم با تعامل می‌توانیم مانع معضلات اجتماعی شویم.

سیروس سجادیان با تأکید بر ارج نهادن و تقدیر از خدمات مسئولان در زمان حیاتشان تصریح کرد: کسانی که با خدمت صادقانه به مردم رضایت خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند نامشان برای همیشه جاودان می‌ماند.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ محصول تعامل است و باید مورد توجه تمام نهادها باشد، تصریح کرد: کارهای بزرگ زاییده تعامل بین مسئولان و پرهیز از رقابت و موازی‌کاری است، هرچند هرکدام از مسئولان در حوزه مدیریتی‌شان توانمندی‌هایی داشته باشند، زمانی این توانمندی نمود می‌یابد که عواید مناسبش برای شهروندان در اولویت باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس جمع‌آوری منقل‌خانه‌ها را حاصل یک تعامل منطقی و برنامه‌ریزی شده میان نیروی انتظامی فارس، شهرداری شیراز و دادگستری استان اعلام کرد و ادامه داد: شادی و نشاطی که در این راستا به دلیل امنیت ایجاد شده در میان شهروندان به وجود آمده است را با هیچ معیار مادی نمی‌توان قیاس کرد. 

سجادیان راه‌اندازی مراکز مشاوره و ایجاد فضاهای فرهنگی با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری را در راستای ایجاد فضای شادی و نشاط بین خانواده‌ها بسیار کاربردی توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی فارس برای فعالیت در این مراکز آمادگی کامل دارد.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای ساماندهی مراکز معامله خودرو، موتورسیکلت و دستفروشان که در حال حاضر در مکان‌های غیرمجاز فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: سیاست پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی که منظر شهری را دچار نازیبایی می‌کنند، روشن و عملیاتی است.

فرمانده انتظامی فارس با اعلام آمادگی برای اجرای طرح زوج و فرد در محدوده طرح ترافیک، اضافه کرد: در بحث حمل و نقل و ترافیک شهری، سیاستگذار شورا، نیروی انتظامی و شهرداری بوده و مجری نیروی انتظامی است و این نیرو در انجام ماموریت‌هایی که در راستای خدمات شهری صورت می‌گیرد و در سقف سازمانی آن بوده آماده هرگونه همکاری با شهرداری است.

در ادامه شهردار شیراز با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های مختلف زمینه‌ساز رضایتمندی شهروندان است، بیان کرد: توسعه همه‌جانبه شیراز در افق‌های پنج و 10 ساله در حال تدوین است که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در این باره با ارائه راهکارها و برنامه‌ریزی هستیم.

علیرضا پاک فطرت با تأکید بر اجرای به موقع طرح محدوده ترافیک با اولویت زوج و فرد، حمایت تمام بخش‌ها و دستگاه‌های تأثیرگذار در این باره را خواستار شد و افزود: دیدگاه شهرداری در مباحث مختلف به ویژه ترافیک ارتقای فرهنگ شهروندی و تغییر رفتارهای ترافیکی است.

وی افزود: اجرای کارهای بزرگ مانند محدوده ترافیک سختی‌های خود را دارد که با حمایت عوامل مؤثر یعنی پلیس، شهرداری و شهروندان و تمام علاقمندانش در این استان و کشور که به شیراز سفر می‌کنند بدون هیچ نقیصه‌ای قابل اجراست.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول