اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزیده شدن دو اثر در جشنواره فارابی

کتاب‌های برگزیده بوستان کتاب به 332 عنوان رسید

خبرگزاری فارس: با برگزیده شدن دو کتاب از آثار بوستان کتاب در ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی به عنوان آثار برگزیده تعداد آثار برگزیده مؤسسه به 332 عنوان رسید.

کتاب‌های برگزیده بوستان کتاب به 332 عنوان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بوستان کتاب، کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: در ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی که در تهران برگزار شد دو اثر از آثار بوستان کتاب در دو گروه بزرگسال و جوان به عنوان آثار برگزیده شناخته شدند.

مهدی محدثی افزود: اثر نخست کتاب علامه مجلسی و فهم حدیث است که توسط دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده در موضوع حدیث تألیف شده و رتبه سوم بخش بزرگسال این جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: «مفهوم و حجیت مذاق شریعت در فرآیند استنباط احکام» دیگر اثر برگزیده‌ است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل علیشاهی در موضوع فلسفه و فقه تألیف شده و این اثر رتبه اول در بخش جوان جشنواره را به خود اختصاص داد.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: بدین ترتیب و با برگزیده شدن این دو اثر گران‌سنگ، تعداد آثار برگزیده بوستان کتاب به 332 عنوان رسید.

وی در ادامه در خصوص نحوه فعالیت این جشنواره گفت: جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همه ساله برگزار می‌شود و طی فراخوانی در سطح بین‌المللی تازه‌های نشر از سراسر جهان را در موضوعات علوم انسانی و اسلامی، فقه و کلام، فلسفه و عرفان و...پس از داوری شایسته تقدیر معرفی می‌کند.

ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی با حضور میهمانان و فرهیختگان داخلی و خارجی ششم آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول