اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

بزرگ‌ترین بوستان درون شهری قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بوستان «آفرینش» بزرگ‌ترین بوستان درون شهری قزوین با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

بزرگ‌ترین بوستان درون شهری قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بوستان 20 هکتاری آفرینش پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، احمد عجم استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی در قزوین افتتاح شد.

کلنگ‌زنی بوستان آفرینش و تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات با هدف پایین آمدن حجم بار ترافیکی و افزایش رضایت شهروندان با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در قزوین به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد عجم استاندار قزوین و مسعود نصرتی شهردار قزوین سخنرانی کردند.

پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات با اعتبار  160 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مسعود نصرتی شهردار قزوین در این مراسم کیفیت، دقت و سرعت در احداث پروژه‌های عمرانی در شهر را از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت شهری عنوان و بیان کرد: با افتتاح سایر پروژه‌ها، شهر قزوین متحول می‌شود و مکان مناسبی برای جذب گردشگران مسافران داخلی و خارجی خواهد شد.

تقاطع غیرهمسطح نصر توسط شهرداری قزوین با هزینه 75 میلیارد ریال 74 روز قبل از موعد مقرر در مهرماه سال 1391 به بهره‌برداری رسیده تا تعهد شهرداری قزوین را نسبت به رفاه شهروندان به اثبات رساند.

بوستان آفرینش بزرگ‌ترین بوستان درون شهری قزوین با اعتبار 300 میلیارد ریال و با مساحت 20 هکتار در حاشیه رودخانه بازار و همچنین با هدف ایجاد فضایی تفریحی، فرهنگی، مذهبی، تجاری همراه با معابر، پارکینگ‌ها، فضای اداری، سرویس بهداشتی و همچنین پیست BMX در شهر قزوین راه‌اندازی شد.

در پایان مراسم از زحمات عوامل اجرایی پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات با اهدای لوح توسط مسئولان ارشد کشوری و استانی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول