اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی:

زمینه حضور معلولان در جامعه با قانون جامع حمایت از معلولان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت با اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان زمینه حضور این قشر در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های رفاهی، مسکن و اشتغال فراهم می‌شود.

زمینه حضور معلولان در جامعه با قانون جامع حمایت از معلولان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، محمد‌حسن اکبری‌مطلق در نخستین جلسه کمیته استانی پیگیری قانون جامع حمایت از معلولان اظهار کرد: در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از محرومان و معلولان به عنوان ارزش و هنجار تلقی شد.

وی با بیان اینکه معلولان جزوی از جامعه هدف بهزیستی هستند، افزود: سازمان بهزیستی گام‌های موثری در زمینه پیگیری حقوق معلولان برداشته که تصویب قانون سه درصد استخدام معلولان در دستگاه‌های دولتی از آن جمله است.

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به 16 بند ماده قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تصریح کرد: این قانون زمینه حضور معلولان را در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های رفاهی، مسکن و اشتغال فراهم می‌کند.

اکبری‌مطلق در مورد چرایی برگزاری این جلسه بیان کرد: از آنجا که در اجرای کامل این قانون با مشکل مواجه بوده‌ایم کمیته استانی پیگیری اجرا و بهینه‌سازی قانون جامع حمایت از معلولان در استان تشکیل شد.

وی هدف از تشکیل این کمیته را تعامل بیشتر با نمایندگان دولتی و غیر‌دولتی برشمرد و اذعان داشت: امید است از این طریق بتوانیم مواد این قانون را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول