اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کرج مطرح کرد

احداث خانه کتاب و فرهنگ در بوستان‌های سطح شهر کرج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج بر لزوم احداث خانه کتاب و فرهنگ در بوستان‌های این کلانشهر تأکید کرد.

احداث خانه کتاب و فرهنگ در بوستان‌های سطح شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت‌الاسلام حسین پیرعلی گفت: در این راستا و برای تحقق اهداف اداره ارشاد اسلامی می‌تواند قفسه، وسایل و محصولات فرهنگی خانه فرهنگ و کتاب هر بوستان را در اختیار مسئولان قرار دهد.

وی با مثبت ارزیابی کردن این اقدام در جهت ارشاد جوانان و فرهنگ سازی کتابخوانی در اوقات فراغت شهروندان ایجاد خانه فرهنگ و کتاب را در مجموعه بوستان‌ها مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهر کرج با اشاره به این که فضای پارک‌ها  باید فضایی فرهنگی و شایسته حضور تمام افراد خانواده باشد بر ضرورت توجه به این امر تاکید کرد و خواستار همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری این فضاها شد.

علی حق‌محمدلو شهردار منطقه شش شهرداری کرج نیز با استقبال از پیشنهاد حجت الاسلام پیرعلی، از اختصاص 300 متر زمین باقیمانده پارک افرا برای احداث خانه فرهنگ و کتاب خبر داد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول