اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

150 کلاس از نوسازی مدارس مازندران تحویل گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل اعلام کرد: تاکنون بیش از 150 کلاس درس آموزش و پرورش این شهرستان از نوسازی مدارس مازندران تحویل گرفته شد.

150 کلاس از نوسازی مدارس مازندران تحویل گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدرسه شش کلاسه شهید عطاالله مفتاح روستای آهنگرکلای دشت‌سر آمل صبح امروز با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال و حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در این آیین افتتاح با اعلام اینکه تا دو هفته دیگر دو پروژه آموزشی دیگر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: دبیرستان 15 کلاسه شهید ملک‌زاده و کانون فرهنگی تربیتی این اداره در منطقه اسپه‌کلا تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در دولت نهم و دهم پیشرفت زیادی را در امر ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس در سطح کشور شاهد بودیم، افزود: طی چند سال گذشته بناهای خوب و مستحکمی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته که در ایمن‌سازی و امنیت در مقابل حوادث طبیعی ایمن هستند.

* ساخت مدرسه در آمل از محل اعتبارات ملی

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 150 کلاس درس آموزش و پرورش این شهرستان از اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران تحویل گرفته شد، یادآور شد: از نزدیک بر روند ساخت این پروژه‌ها نظارت داشته تا ایمن‌سازی در آنها به بهترین شکل لحاظ شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به پروژه ساخت و نوسازی مدرسه شش کلاسه شهید عطاالله مفتاح در بخش دابودشت بیان داشت: این مدرسه شش کلاسه در روستای آهنگرکلا در مرکز مجتمع آموزشی شهدای این روستا افتتاح شده که برای آن اعتباری بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در نظر گرفته شد.

لطفی با تاکید بر اینکه این پروژه 18 ماهه تحویل آموزش و پرورش شد، اذعان داشت: این مدرسه تک نوبته در دو طبقه به مساحت 638 متر مربع ساخته شده که 2 هزار و 800 متر محوطه دارد.

مدیر آموزش و پرورش آمل اعتبار ساخت این پروژه را از اعتبارات ملی برشمرد و عنوان کرد: این مدرسه در مقطع ابتدایی حدود 195 دانش‌آموز را در خود جای می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول