اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان خبر داد

شرکت 55 مدرسه در طرح ایمن‏سازی مدارس حاشیه راه‏های سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: 55 مدرسه استان سمنان زیرپوشش طرح ایمن‏سازی مدارس حاشیه راه‏های استان سمنان قرار گرفتند.

شرکت 55 مدرسه در طرح ایمن‏سازی مدارس حاشیه راه‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، داوود سعدی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، پنج مدرسه به مدارس زیرپوشش طرح ایمن‏سازی مدارس حاشیه راه‏های استان اضافه شد و در حال حاضر، 55 مدرسه با بیش از 5 هزار و 500 دانش‏آموز زیرپوشش این طرح قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال تحصیلی 92- 91 اظهار داشت: مهم‏ترین اقدام در طرح امسال، آموزش دانش‏آموزان توسط کارشناسان مجرب اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ها، افسران پلیس راه و رابطان آموزش‏دیده در مدارس است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: این طرح در دو بخش آموزشی و فیزیکی شامل اقداماتی نظیر برگزاری کلاس‏های توجیهی برای رابطان جدید، انجام مراسم زنگ ترافیک، تحویل لوازم کمک آموزشی به دانش‏آموزان، تحویل جلیقه، کلاه و حمایل به گذربانان مدارس، برگزاری آزمون تعیین سطح، بازدیدهای دوره‏ای از عملکرد مدارس حاشیه راه، عملیات نصب تابلو ایمنی، چراغ چشمک‌زن، سرعت‏گیر، نوشته‌های هشداری مدارس و خط‌کشی شطرنجی، توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ها با همکاری اداره کل راه و ترابری و پلیس راه صورت می‌گیرد.

سعدی ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت ایمن‏سازی مدارس حاشیه راه‏ها، کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در این حوزه را از مهم‏ترین دستاوردهای این طرح دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره‏گیری از همه توان در این بخش شاهد هیچ اتفاق ناگواری برای دانش‏آموزان و آینده‏سازان ایران اسلامی نخواهیم بود.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول