اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

مشارکت 8 هزار دانش‌آموز در 110 مدرسه جم در انتخابات دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از مشارکت 8 هزار دانش‌آموز در 110 مدرسه جم در انتخابات شوراهای دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

مشارکت 8 هزار دانش‌آموز در 110 مدرسه جم در انتخابات دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش جم با تقدیر از برگزاری مطلوب انتخابات شوراهای دانش‌آموزی اظهار داشت: این انتخابات با کیفیت بسیار خوبی با مشارکت بالای دانش‌آموزان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرینی در راستای حق مشارکت در تعیین سرنوشت است و تاثیر بسزایی در اجتماعی شدن دانش‌آموزان دارد.

اسکندری با توجه به اهمیت و نقش سازنده شوراهای دانش‌آموزی برای حضور موثر در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس گفت: تمام مدیران مدارس زمینه حضور بانشاط و باشکوه دانش‌آموزان در این دوره از انتخابات را فراهم کردند و در ادامه نیز برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از وجود منتخبین شورای دانش‌آموزی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: با هدف تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان و مشارکت آنان در برنامه‌های تربیتی و آموزشی و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و خودباوری این انتخابات در تمام واحدهای آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، راهنمائی و متوسطه برگزار شده است.

اسکندری با بیان اینکه تمام مراحل برگزاری این انتخابات توسط دانش‌آموزان انجام شده یادآور شد: در روز انتخابات نیز هیئت‌های اجرایی و نظارت متشکل از دانش‌آموزان و مسئولان کار برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند.

وی افزود: تبلیغات انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در 110 مدرسه شهرستان با شور و نشاط خاصی به پایان رسید و 8 هزار دانش‌آموز روز گذشته رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول