اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

اختصاص اعتبار 13 میلیاردی برای فضاهای آموزشی آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 13 میلیارد و 870 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی برای فضاهای آموزشی در نظر گرفته شد.

اختصاص اعتبار 13 میلیاردی برای فضاهای آموزشی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه شهید عطاالله مفتاح آهنگرکلای دشت‌سر این شهرستان با اعلام اینکه در 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان و معاندان در همه حال در راستای براندازی انقلاب دست به توطئه و نقشه‌های شوم شیطانی می‌زنند، تصریح کرد: ولی به برکت ولایت این مملکت از هر گزندی مصون و محفوظ است.

وی بیان داشت: نعمت ولایت را باید پاس بداریم زیرا آنهایی که در مسیر ولایت نیستند، انحراف را پیش رو دارند و مردود خواهند شد حتی بسیاری از خواص که خود را سهامدار انقلاب می‌دانستند نیز به مشکل افتادند.

اکبرزاده افزود: این شهرستان نزدیک به 60 هزار دانش‌آموز دارد که در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و همچنین مدارس فنی و حرفه‌ای، هنرستان، کار و دانش و استثنایی مشغول تحصیل هستند.

فرماندار آمل درباره دانشجویان مشغول به تحصیل در آمل افزود: حدود 25 هزار دانشجو نیز در دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دولتی و آزاد به تحصیل اشتغال دارند.

اکبرزاده با اعلام اینکه کیفیت مهم‌ترین مسئله در ساخت فضاهای آموزشی و تربیتی است، عنوان کرد: فضاهای آموزشی باید محکم‌کاری شده و فضایی امن برای دانش‌آموزان باشد البته در نگهداری آن که از بیت‌المال محسوب می‌شود، مسئولان مدارس باید تلاش و کوشش داشته باشند.

وی با تقدیر از یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در توجه ویژه به اعتبارات پروژه‌های آموزشی و تربیتی این شهرستان خاطرنشان کرد: در سال 91 از اعتبارات استانی 26 پروژه تعمیر، تجهیز و احداث فضاهای آموزشی این شهرستان در مقاطع مختلف در برنامه قرار دارد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه مبلغ 13 میلیارد و 870 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی برای فضاهای آموزشی در نظر گرفته شد، گفت: باید زیرساخت‌های علمی خوبی را برای پیشرفت علمی و آموزشی کشور مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول