اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان برای حمایت از بخش کشاورزی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص 2 میلیارد تومان برای راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های این استان خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای حمایت از بخش کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی در جلسه شورای معاونان سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتبارات بخش کشاورزی به ویژه اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی باید در اختیار کشاورزان، دامداران و باغداران قرار گیرد و به گونه‌ای باشد که در اختیار حداکثر بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قرار داده شود.

وی تصریح کرد: احداث استخرهای دو منظوره یک انقلاب در بخش کشاورزی به وجود آورده است به طوری که هم اکنون احداث آنها در خراسان جنوبی رو به گسترش است و این مهم باید در استان بیش از پیش توسعه و مورد توجه قرار گیرد.

وی در ارتباط با کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان افزود: اکثر طرح‌هایی که در کارگروه توسعه بخش کشاورزی معرفی می‌شوند باید با تکیه بر تولید باشند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از معرفی تعداد 3 هزار و 104 پرونده از متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی در این استان خبر داد.

هادربادی در ارتباط با خرید توافقی زرشک و انار در خراسان جنوبی اظهار کرد: برای خرید انار در شهرستان‌های فردوس و سرایان مبلغ یک‌‌میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین برای خرید توافقی زرشک مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافته که از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی تسهیلات مربوطه تامین می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به صندوق توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: این صندوق یک بانک برای کشاورزان و سبب حفظ کرامت کشاورزان است.

هادربادی از اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان برای راه‌اندازی این صندوق در شهرستان‌های خراسان جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول