اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی 36 شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تقدیم 36 شهید، 176 جانباز جهادگر و 5 آزاده بخشی از افتخارات جهادگران خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس است.

خراسان جنوبی 36 شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی،‌ غلامرضا هادربادی در جلسه تشریح برنامه‌های گرامیداشت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: تقدیم 36 شهید، 176 جانباز جهادگر و 5 آزاده بخشی از افتخارات جهادگران خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اعزام نیروهای تخصصی و خدماتی به مناطق جنگی به تعداد چهار هزار و 816 نفر، اعزام کمپرسی با راننده به مناطق جنگی به تعداد 463 دستگاه، پادگان‌سازی در پشت جبهه در سطح 400 هکتار، آموزش نیرو برای ماشین‌آلات سنگین و راه‌سازی به تعداد 214 نفر و اهدای ماشین سبک و راه‌سازی به تعداد 21 دستگاه از عمده عناوین عملکرد ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی، طلا و جواهرات، آرد گندم و نان، گوسفند و بز، زعفران، مقادیر زیادی قند و شکر و البسه و خشکبار از دیگر عناوین عملکرد ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

هادربادی افزود: چاپ لاله‌های بی‌سنگر حاوی خاطرات و وصیتنامه شهدای جهادگر استان و نیز تهیه و تدوین گردان هفتم‌(نقش و عملکرد ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد در قالب گردان مهندسی رزمی امام موسی بن جعفر‌(ع) در هشت سال دفاع مقدس) در دست اقدام است.

وی، ایجاد ماکت پل بعثت در محل برگزاری مانور عملیات والفجر(2) استان، برپایی نمایشگاهی از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در هشت سال دفاع مقدس، برپایی ایستگاه شربت صلواتی در منطقه مانور، برگزاری مسابقات والیبال‌(جام شهدای سازمان جهاد کشاورزی) با حضور ادارات کل وابسته و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و برگزاری کوهپیمایی خانوادگی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس این سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و همچنین ادای احترام به یادمان شهدای جهادگر با حضور ادارات کل تابعه و مدیریت جهاد کشاورزی بیرجند، فضاسازی، سنگربندی و تبلیغات لازم در زمینه عملکرد و نقش جهادگران در جبهه‌ها در طول هفته دفاع مقدس از طریق رسانه‌ها، صدا و سیما و مطبوعات و ارسال پیامک، اجرای سنت حسنه اهدای خون، دیدار از خانواده‌های شهدا، شرکت جهادگران در مراسم گلباران مزار شهدا و نماز جمعه و تهیه 700 جلد کتاب ارزشمند «پایی که جا ماند» و اهدای آنها به خانواده‌های همکاران سازمان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول